5
5xäiti
Vieras
Vaatii lapsen hoitokin taitoja ja tietoja. että oikeesti voi saada vinkkejä ja neuvoja, jos vaan kuuntelee eikä ota itseensä, yhyy olen paska mutsi-tyylillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun ystävällä on viisi lasta, ja tämä viides on kaikkein hankalin vauva. Ei nukahda nukuttamatta, ei viihdy yksikseen vaan pitäisi olla aina sylissä, ei nuku täysiä öitä, ja herää helposti ääniin.
En kuitenkaan usko, että ystäväni äidintaidot olisivat oleellisesti huonontuneet tämän viidennen synnyttyä. Neljä ekaa olivat todella helppoja tapauksia.
Mutta se on totta, että epävarmuus ja itseluottamuksen puute (siis ettei usko omiin taitoihinsa äitinä ) ovat asioita jotka vauva saattaa vaistota, ja kun vauvaa pelottaa, niin hän itkee. Ja neuvoja kannattaa kuunnella - niistä voi sitten ihan itse valita ne, joita haluaa noudattaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vois itkeä katos VIELÄ enemmän...
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kiitos.
Mä olen sen mukaan taitava äiti. Meidän vauva itkee tosi vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vois itkeä katos VIELÄ enemmän...
Tuskin. Vuorokaudessa on rajoitettu määrä tunteja :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja gd:luulis viiden lapsen äidin tietävän että lapset on erilaisia..
tai sit mulla on vaan tuon yhden virhekappaleen kanssa menny jotain tosi pahasti pieleen.. kun ei ole edes kuopus eikä esikoinen! rääkyy vaan aina vaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vois itkeä katos VIELÄ enemmän...
No, juu. Mutta ajatuksena oli lähinnä se, että ei tätäkään hommaa ihan pystymetsästä tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vois itkeä katos VIELÄ enemmän...
No, juu. Mutta ajatuksena oli lähinnä se, että ei tätäkään hommaa ihan pystymetsästä tehdä.
Kyllähän tehdään! Yleensä, kun ensimmänen lapsi saadaan syliin ollaan aivan pysytmetsästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Afrikassa vauvat eivät juurikaan itke. Enkä nyt tarkoita mitään nälänhätäalueiden vauvoja. Itselleni aika vieraita nuo kantoliinat, vaipattomuus ja perhepeti, mutta normi siellä monin paikoin. Mutta voivat ne vauvat olla vähäitkuisia muillakin tavoin toimittuna.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllähän se on tietysti aina äidin vika jos lapsi huutaa. Just joo. Kaikki on lapsen luonteesta kiinni. Toiset ei huuda vaikka ois pää kainalossa ja toiset huutaa jos sukka on väärän värinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Afrikassa vauvat eivät juurikaan itke. Enkä nyt tarkoita mitään nälänhätäalueiden vauvoja. Itselleni aika vieraita nuo kantoliinat, vaipattomuus ja perhepeti, mutta normi siellä monin paikoin. Mutta voivat ne vauvat olla vähäitkuisia muillakin tavoin toimittuna.
Tähän ois kiva saada joskus jotain tietoa taustaksi. "Afrikassa" kun on aika monenlaisia maita, elintapoja ja perheitä - kuka sen on tutkinut ja miten, paljonko siellä itketään? Tää on yksi näitä palstatotuuksia - alkuperäiskansojen vauvat ei itke - ja ois kiva tietää mihin se perustuu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli minä olin taitava äiti, kun sain esikoiseni teini-iässä ja kärsin todella pahasta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja sit taas kuopuksen kohdalla 10 vuotta myöhemmin, vakaassa parisuhteessa ja onnellisena olen taitamaton äiti, koska kuopus itki aina ja esikoinen ei koskaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Afrikassa vauvat eivät juurikaan itke. Enkä nyt tarkoita mitään nälänhätäalueiden vauvoja. Itselleni aika vieraita nuo kantoliinat, vaipattomuus ja perhepeti, mutta normi siellä monin paikoin. Mutta voivat ne vauvat olla vähäitkuisia muillakin tavoin toimittuna.
Tähän ois kiva saada joskus jotain tietoa taustaksi. "Afrikassa" kun on aika monenlaisia maita, elintapoja ja perheitä - kuka sen on tutkinut ja miten, paljonko siellä itketään? Tää on yksi näitä palstatotuuksia - alkuperäiskansojen vauvat ei itke - ja ois kiva tietää mihin se perustuu...