S
storm
Vieras
Joo no minun lapsi oli aivan uskomattoman helppo vauva.. Mä oonkin näköjään joku superhypermutsi

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli minä olin taitava äiti, kun sain esikoiseni teini-iässä ja kärsin todella pahasta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja sit taas kuopuksen kohdalla 10 vuotta myöhemmin, vakaassa parisuhteessa ja onnellisena olen taitamaton äiti, koska kuopus itki aina ja esikoinen ei koskaan...
No, et vain taida osata ymmärtää lukemaasi ja miettiä sitä järkevästi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljonko siellä sitten itketään? Äiti kantaa vauvaa rinnoilla koko ajan uskon, että ei niitä juuri itketäkkään. Me laitetaan omaan sänkyyn ja jätetään yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Samaa mietin minäkin... Ettei ole vaan niin, että kirjoittaja on nähnyt telkkarista dokumentteja Afrikasta ja ei ole sattunut itkeviä lapsia kuvaan ja tadaa - johtopäätös on, että Afrikan lapset eivät itke!
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljonko siellä sitten itketään? Äiti kantaa vauvaa rinnoilla koko ajan uskon, että ei niitä juuri itketäkkään. Me laitetaan omaan sänkyyn ja jätetään yksin.
Tätä mä just tarkoitin. Sulla on tossa 2 stereotypiaa peräkkäin, eikä kummankaan tueksi mitään faktaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljonko siellä sitten itketään? Äiti kantaa vauvaa rinnoilla koko ajan uskon, että ei niitä juuri itketäkkään. Me laitetaan omaan sänkyyn ja jätetään yksin.
Tätä mä just tarkoitin. Sulla on tossa 2 stereotypiaa peräkkäin, eikä kummankaan tueksi mitään faktaa.
Minä voin kertoa faktaa, jos haluat. Mikäli omin silmin nähdyt havainnot faktoista käyvät.
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Samaa mietin minäkin... Ettei ole vaan niin, että kirjoittaja on nähnyt telkkarista dokumentteja Afrikasta ja ei ole sattunut itkeviä lapsia kuvaan ja tadaa - johtopäätös on, että Afrikan lapset eivät itke!
Anteeksi, että sekaannun keskusteluun. En voi puhua koko Afrikan puolesta, mutta olen asunut eräässä Länsi-Afrikan maassa. Ja täytyy sanoa, että en ollut aluksi uskoa silmiäni.
Lapsia oli kaikkialla, mutta lapsen itkua kuuli äärettömän harvoin. Pienet nyytit nukkuivat äitiensä selässä tai katsoa killistelivät maailmaa. Äiti saattoi istua autossa tärisevällä tiellä, ja lapsi tutkiskeli tyytyväisenä maailmaa litistyksissä äidin ja selkänojan välissä. Välillä lapsia pissitettiin ojaan.
Oli melkoinen kulttuurishokki tulla takaisin Suomeen. Lapsia tuntui olevan täällä todella vähän, mutta lasten itkua moninkertaisesti. Oli toki eroa aikuisissakin; siellä melkein jokainen aikuinen katsoi asiakseen leikkiä ja leperrellä lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi jeesus näitä afrikkalaisia satuja..:Sellanen pieni simppeli juttu, ne äidit läimäyttää lapsiaan jos ne ei usko.
Ei siellä ole mitään hajua lasten oikeuksista jonka takia meillä on huonosti käyttäytyvä nuoriso, kamalia kakaroita rääkymässä, omituisia parikymppisiä jotka lyövät äitiään kun eivät saa rahaa, koulusurmaajia, masentuneita nuoria aikuisia, teiniäitejä jotka käyttää huumeita, alkoholismia jopa teineillä jne.
Siellä tulee rapiasti risusta jos alkaa kovin karjumaan. Sorppa.
Alkuperäinen kirjoittaja cv:Oletko ajatellut, että liinailu on helpompaa lämpimässä maassa? Olis varmaan suositumpaa täälläkin, jos kelit sallisivat..
Alkuperäinen kirjoittaja Hah hah:Mistä joku voi tietää että "Afrikassa vauvat ei juurikaan itke" - kuinkahan laajaan otantaan moinen "tieto" perustuu?;-)
Ainakaan koliikki-itkuun ei äidin taito juurikaan vaikuta ja vauvat ovat muutenkin erilaisia. Toki neuvoista voi olla hyötyä, mutta kaikki neuvot eivät sovi kaikille.