Kyllä se nyt näyttäis ero tulevan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Viimeinen niitti tähän suhteeseen, etten saa edes itselleni autoa ostaa.. Miehen mukaan en tee autolla mitään. Mun suurin osa sosiaalisista kontakteista asuu aivan muualla kuin minä. Talvi tulossa, enkä todellakaan aio kovassa pakkasessa odotella bussia pienen vauvan ja isomman lapsen kanssa.
Muutenkin tuo mies on ollut todella kontrolloiva mun menojen suhteen, eli en saa edes mennä minnekään yksinäni, mun pitäis aina ottaa lapset mukaani. Mä en saa olla väsynyt kotiäiti, koska mä en edes käy töissä, kun olen äitiyslomalla. Mulla ei saa olla säästöjä, vaan kaikki multa ylijäävä raha pitäisi antaa miehelle käyttöön. Miehellä tuloja huomattavasti enemmän kuin mulla, ihan silloinkin kun taas palaan takaisin töihin.

Mä oon vaan niin onneton tässä suhteessa :( Mies ei suostu, että saisin yksinhuoltajuuden, tästä oli meinaan jo kesällä puhetta, erosta siis.. Meillä ei ole oikeastaan mitään muuta yhteistä nykyään, kuin nuo lapset ja omistusasunto. Seksiäkään meillä ei ole, ei vaan tee mieli.

Onko teillä ollut aina tuollaista? Siis mies ollut kontrolloiva ja määrännyt myös sinun asioistasi?

Tuo kontrollointi alkoi, kun esikoinen syntyi.. Siitä lähtien määrännyt munkin asiat :( Mutta silti halusin esikoiselle pikkusisaruksen ja sen myös sain. Mutta nyt tosiaan alkaa mulle riittämään tämä.. Kaikista helpoin olis, kun pääsis sitten kokonaan eroon tuosta lasten isästä.. Tiedän, lapsilla on oikeus vanhempiinsa.. Jotenkin vaan tuntuu, että yksinhuoltajana voisin paljon paremmin, enkä mä silti mitään tapaamisia estäis..

Miksi sä et mene ostamaan sitä autoa? Turha ruikuttaa jos et osaa puolias pitää.

Aina valitetaan ja uhkaillaan erolla, kun mies on sitä ja tätä. No, Mä olen niin monet kerrat sivusta seurannut, kun naisilla on joku hitonmoinen tarve mielistellä miehiä. Alusta asti tekee selväksi, että olen itsenäinen ihminen ja mua ei kukaan pomota, niin ei tarvii tulla itkemään kun ei saa ostaa mitä haluaa.

Yhteistyössä