Kyllä se on niin päin, että koirille annetaan ihmisen nimi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Täällä kun usein törmää kommenttiin, että jollekin annetaan koiran nimi :D

Tosi monella on samanniminen koira kuin meidän pojat on, mutta kyllä niille koirille on annettu ihmisen nimi.

Jos pojan nimi olis esim. Musti niin siinä tapauksessa se olisi "koiran nimi"!

Nih! :D
Turhis :ashamed:

Niin ja minusta koiralle pitäisikin antaa koiran nimi, eli jotain just tyyliin Musti. Tosi noloa, jos vaikka lapsivieraiden joukossa on samanniminen tyttö/poika kuin oma koira.

Juuh, näin on.

Hiukan oli muuten kommelluksia, kun meidän kissan nimi oli 'Arttu(ja perään Perkeles)' ja naapuriin muutti perhe jonka hyvin vilkas pojannaskali oli nimeltään Arttu. Äitinsä vain nauroi ja sanoi että eipä tuo mitään, saattaa jopa poikakin toisinaan havahtua tottelemaan kun naapurista karjaistaan kissaa nimeltä :D

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Nimenomaan. Meidän tytön kans on kuulemma saman nimisiä koiria, mut ei se mua haittaa. Ja jos mä joskus saan sen kultsin niin siittä tulee Unto. :D
Hei, nyt tuli sinusta mieleen, että mun sedälle tuli tällä viikolla koira, jonka nimi on Sylvi
=)

Hän on nimennyt kaikki koirat presidenttien ja heidän vaimojensa mukaan. Urho, Mauno jne..

mua ärsyttää ihan hirveästi, että koirille annetaan ihmisten nimiä. ja juuri niitä, jotka ovat jo "melkein" muodissa lasten niminä. ihan kuin ihmiset ensin testaisivat koiran niminä ja sitten jos kuulostavat ok::lta, voidaan laittaa myös lasten nimeksi. hölmöä.

itse en ikinä laittaisi eläimelle suomalaista ihmisen etunimeä. nih täältäkin. :D

Mä en taas henk.koht voi sietää niitä Musteja ja Mirrejä- osoittaa mielikuvituksen puutetta mun mielestäni... varsinkin kun naapurin täti ja setä laittoi joka-ikisen koiransa nimeksi Musti- oli siellä narun päässä sitten minkä näköinen ja kokoinen/värinen koira tahansa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Nimenomaan. Meidän tytön kans on kuulemma saman nimisiä koiria, mut ei se mua haittaa. Ja jos mä joskus saan sen kultsin niin siittä tulee Unto. :D
Hei, nyt tuli sinusta mieleen, että mun sedälle tuli tällä viikolla koira, jonka nimi on Sylvi
=)

Hän on nimennyt kaikki koirat presidenttien ja heidän vaimojensa mukaan. Urho, Mauno jne..

Ja Yle X:n yhden juontajan koiran nimi on Sylvi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja nih :
Niin ja minusta koiralle pitäisikin antaa koiran nimi, eli jotain just tyyliin Musti. Tosi noloa, jos vaikka lapsivieraiden joukossa on samanniminen tyttö/poika kuin oma koira.

kyllä sä nolostut helposti B)

Siksi mun koiralla ei olekaan ihmisen nimeä. Nyt tunnen vain myötähäpeää niiden puolesta, joilla on B)

meidän koira on Emilia ja se nimi oli annettu ihan kasvattajalla. Ei sitä sitten muutettu, kun oli kuitenkin helppo lausua. No Emppu se usin on, mutta... Joillekin roduille on "tapana antaa" tavallinen nimi, siis ihmisen nimi. Jotkut taas antaa niitä Fifi ja Xerox nimiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä en taas henk.koht voi sietää niitä Musteja ja Mirrejä- osoittaa mielikuvituksen puutetta mun mielestäni... varsinkin kun naapurin täti ja setä laittoi joka-ikisen koiransa nimeksi Musti- oli siellä narun päässä sitten minkä näköinen ja kokoinen/värinen koira tahansa. :D

:laugh: eikös ole ihanaa että maailmassa on nykyään jotain pysyvääkin...se naapurin Musti

Alkuperäinen kirjoittaja nih:

Siksi mun koiralla ei olekaan ihmisen nimeä. Nyt tunnen vain myötähäpeää niiden puolesta, joilla on B)

voi että. on se rankkaa kun pitää tuntea myötähäpeää moisesta asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja J:
mua ärsyttää ihan hirveästi, että koirille annetaan ihmisten nimiä. ja juuri niitä, jotka ovat jo "melkein" muodissa lasten niminä. ihan kuin ihmiset ensin testaisivat koiran niminä ja sitten jos kuulostavat ok::lta, voidaan laittaa myös lasten nimeksi. hölmöä.

itse en ikinä laittaisi eläimelle suomalaista ihmisen etunimeä. nih täältäkin. :D

Mitä 'melkein muodissa'?

Ennustajaksiko sitä pitää alkaa koiralle nimeä etsiessään?

:laugh: Mutta paljon rankempaa olisi varmaan se, jos olisi tosikko.

Kyllä.. Mä olen nyt hyvin häpeissäni meidän Sulo kissan takia.. :ashamed: *anteeks* ;)

Kyllä.. Mä olen nyt hyvin häpeissäni meidän Sulo kissan takia.. :ashamed: *anteeks* ;)

Ja meillä on Sulo- koira :D

Yhteistyössä