Kyllä tuolla ulkona on jo viileetä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Kävin tossa kissan kanssa pienellä happihyppelyllä portin takana ja mulla oli sentäs trikootakki päällä niin kyllä sen tunsi jo ettei ole enää kovin lämmin aamu. Syksy tulee, ei maha mitään mutta toisaalta ihan hyväkin kun tulee, ei ole niin järkyttävän kuuma. Ite kun alotan pyöräilyt ens viikolla tytön alotettua taas koulun niin jaksaa polkea vähän pitemmänkin matkan kun ei ole hirveää hellettä.

Miten te valitatte et kiva kun ei ole kuuma :o Onko tänä kesänä sit muka ollut KUUMA?! Mun mielestä tää on ollu pelkkää kevättä koko ajan ja kesä jäi välistä tänä vuonna :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te valitatte et kiva kun ei ole kuuma :o Onko tänä kesänä sit muka ollut KUUMA?! Mun mielestä tää on ollu pelkkää kevättä koko ajan ja kesä jäi välistä tänä vuonna :(

Mie kans oottelen,että koskas TÄÄLLÄ se kesä tulee/alkaa. Yleensä ne helteet sitten tulee,kun koulut alkaa,eli ens viikolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mie kans oottelen,että koskas TÄÄLLÄ se kesä tulee/alkaa. Yleensä ne helteet sitten tulee,kun koulut alkaa,eli ens viikolla :D

Alkukesästä oli pari lämmintä päivää jolloin kävin jopa rannalla. Mutta muuten ei paljon ole ollut edes kesävaatteille käyttöä, kun on kylmä. En muista, että koskaan kesä olisi ollut näin kesätön. Siis kyllähän kukkia kasvaa, linnut laulaa ja ampiaiset surraa, mutta ei ole lämmintä mikä on aika outoa. Jäi sitten rusketuskin hankkimatta, ellei kesä yllätä vielä nyt elokuussa :D

Yhteistyössä