Kyllä vähän ärsytti kylässä tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22369339]Anna mun nauraa... Mun lapset 4v 3v ja 1v leikkii 5pvää viikossa 8-8½h päivässä muiden lasten kanssa koska mä olen pph. Juu, ja eikös vaan olekkin ihan järkyttävää, että meidän lapset joutuu jakamaan omat lelunsa kaiken päivää..[/QUOTE]

Anna kun arvaan: teidän 1-vuotiaskin osaa jo jakaa lelunsa muiden kanssa, eikä koskaa vie mitään toisten käsistä vaan aina pyytää nätisti ja jos ei saa, tyytyy siihen.
Jep jep, jatka uneksimista.

Anna kun arvaan: teidän 1-vuotiaskin osaa jo jakaa lelunsa muiden kanssa, eikä koskaa vie mitään toisten käsistä vaan aina pyytää nätisti ja jos ei saa, tyytyy siihen.

eipä tuo mitenkään mahtotona ole. mulle on ainakin ollut yllättävää miten tyhmiä lapsia monilla on. eivät muka tajua mitään 1-vuotiaana. omani ainakin puhui lauseita ja ymmärsi ja muisti lähes kaiken.

*idiootti*

Ensinnäkään, ketään muuta ei juurikaan kiinnosta nämä lelut millä 1v tykkää leikkiä. Ja jos neiti meinaa mennä toiselta ottaa kesken leikin, niin "raakasti" nostan 1v pois, ilman sitä haluamaansa lelua. Raivokohtauksen kyllä saa, mutta ääntä maailmaan mahtuu.
Helppoa, kun osaa.
Sun kannattaa ilmeiseti vielä harjotella? ;)

[QUOTE="vieras";22369444]*idiootti*

Ensinnäkään, ketään muuta ei juurikaan kiinnosta nämä lelut millä 1v tykkää leikkiä. Ja jos neiti meinaa mennä toiselta ottaa kesken leikin, niin "raakasti" nostan 1v pois, ilman sitä haluamaansa lelua. Raivokohtauksen kyllä saa, mutta ääntä maailmaan mahtuu.
Helppoa, kun osaa.
Sun kannattaa ilmeiseti vielä harjotella? ;)[/QUOTE]

Ilmeisesti sinulla on itselläsi jäänyt tuo tapakasvatus hiukan puolitiehen, kun täällä toisia idiootiksi haukut. Mutta toivotaan, että lapsesi oppii tekemään niinkuin käsket, ei niin kuin sinä itse toimit.

[QUOTE="joo";22369431]eipä tuo mitenkään mahtotona ole. mulle on ainakin ollut yllättävää miten tyhmiä lapsia monilla on. eivät muka tajua mitään 1-vuotiaana. omani ainakin puhui lauseita ja ymmärsi ja muisti lähes kaiken.[/QUOTE]

Sama meillä. Meidän Antero osasi vuoden vanhana jo neljän ja viiden kertotaulun ulkoa, ja samoin ensimmäisen luvun Seitsemästä veljeksestä osasi jo luetella, vaikka heti herättyään.

[QUOTE="a p";22369226]

Noh tiedänpä että en tästä lähin käske antamaan takaisin jos mun lapsi jonkun kädestä jotain repii!!![/QUOTE]

Eli sä olet valmis lipsumaan omista kasvatusperiaatteista jonkun toisen hönttiyden tähden? kannattaisi nyt ehkä kuitenkin pitää se oma linja, niin ei mene oma lapsi ulalle, mikä on homman nimi. Tottahan toki kannattaa pienen vastoinkäymisen ja kasvatuksellisen erimielisyyden takia alkaa opettaa omaa lastaankin itsekkääksi...

Hoh-hoijaa. Eiväthän ne kyläperheen vanhemmat ihan kivasti käyttäytyneet, mutta onko tää ap nyt NIIIIN iso asia kumminkaan?! Tämmöstä tää vaan on. Ite mä oon kasvattanut lapset jakamaan lelujaan (ei ne sitä oo vielä täydellisesti oppineet, vaikka on JO 4- ja 2-vuotiaita, hah!) mutta ei se maailmaa kaada, jos joskus joku vie kerran lelun kädestä.

Yhteistyössä