Toisen kädestä ottaminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muakin kiinnostaa:
Ihan tosissaan. olis kiva saada joku vinkki nin ei tarvisi ottaa itse kädestä.

Enkö minä jo ehdottanut tuossa, että lapsen äiti sanoo, että jos ei osaa olla nätisti, niin että ei ota toisilta, joutuu lähteä kotiin.
Jos leikki pysähtyy ja useampi kuin yksi äiti käskee antaa lelun takaisin, eiköhän suurin osa lapsista anna?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muakin kiinnostaa:
Ihan tosissaan. olis kiva saada joku vinkki nin ei tarvisi ottaa itse kädestä.

Enkö minä jo ehdottanut tuossa, että lapsen äiti sanoo, että jos ei osaa olla nätisti, niin että ei ota toisilta, joutuu lähteä kotiin.
Jos leikki pysähtyy ja useampi kuin yksi äiti käskee antaa lelun takaisin, eiköhän suurin osa lapsista anna?

Siis ja jos oma äiti ei huomaa, käyt sanomassa hänelle? Onhan se nyt vähän suureleistä, en tiedä.
Kun toiset sanovat, että kaikilla on oikeus käydä kerhoissa. Mutta sitten on joitakin lapsia, jotka eivät usko kerhojen tätejä, ja tekevät kerhoissa mitä haluavat. Sitten taas hiljaiset lapset jäävät kerhosta helposti pois, kun eivät uskalla tulla, kun toiset riehuvat repivät ja hajottavat kaiken.

Mielestäni siis olisi kuitenkin parempi että tottelematon riehuja jää pois, kuin arat lapset. Heidän vanhemmille pitäisi jonkun sanoa, että lapsi ei usko puhetta, ja hän ei voi tulla enää, jos ei ala totella.

Yhteistyössä