Kylläpä oli taas käytöstavat romaninaisilla!

Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Täytyy kyllä sanoa, että mun tuntemat romanit ei TODELLAKAAN pissaile hissiin, käyttäydy holtittomasti tai älyttömästi. Ne on tosi siistejä, ei ne missään epähygieenisessä hississä pissis omille kengilleen. Ihmetyyppeihin olet törmännyt. Kyllä meitä on joka asemalle.

No nämä romaninaiset olivat aika nuoria. Yli 18-vuotiaita varmaan kuitenkin, koska heillä nämä isot hamoset oli päällä.

Heidän puhtaussäännöistään en tiedä, mutta varmasti siinä touhussa helmatkin saivat osan roiskeista.

Ei ne käytöstavat muistu mieleen kamoissa ja kännissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Siis ihan oikeesti kai te nyt tajuatte itsekin sen että jos kyse on romaneista niin sen voi sanoa että romaneita ne oli :D Ei hyvää päivää tota ihmisten paapomista.. Jos hississä olis ollu kusella äiti-ihminen lastensa kanssa niin tottakai siitä olis mainittu, jos hississä olis ollu kusella papparainen niin senkin ois voinu sanoa, tai gootti tai kiinalainen tai ihan umpisuomalainen, mutta kun on kyse romaneista niin on se totta hitossa rasismia :headwall: Vaikka yhtälailla jokaista näitä olis ihmetelty omalla tavallaan.. äiti-ihmistä (mikäs hiton äiti se sellanen on joka pissii pitkin hissejä?) tai papparainen (mistähän hoitokodista se on karannu?) jne..

Tässä kommentissa esitetään asia erittäin hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:
No yäk :x

Eipä niillä paljoa ole käytöstapoja, ja sitten vingutaan kun ei hyväksytä :/

Mun auton kylkeen ajoi kerran noin keski-ikäinen romani, hän tuli parkkipaikalta ja minä ajoin tiellä. Hän syytti minua siitä, etten tajunnut pysähtyä kun hän ei huomannut minua :headwall: Silloin odotin vielä esikoista, onneksi ei ollut kovaa vauhtia kummallakaan. Tällä rouvalla oli vielä 2 lasta takapenkillä, ilman vöitä tietenkin :o

Kyllä maassa maan tavalla jne.. En kuitenkaan ole rasisti, mutta muita pitää kunnioittaa!

Hmmm... onkohan tässä ketjussa nyt kysymys romanivastaisuudesta vai huonon käytöksen kritisoinnista yleensä?Hieman liioitellusti sanottuna, joka päivä näkee mm.humalaisia kuseskelemassa nurkkiin tai kadulla lapsilleen kurkkusuorana kiljuvia äitejä ja isijä ja nuoria potkimassa valtion omaisuutta yms. huonoa käytöstä. Kuinka usein jaksatte kirjoittaa täällä meidän valtaväestöön kuuluvien huonosta käyttäytymisestä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:
No yäk :x

Eipä niillä paljoa ole käytöstapoja, ja sitten vingutaan kun ei hyväksytä :/

Mun auton kylkeen ajoi kerran noin keski-ikäinen romani, hän tuli parkkipaikalta ja minä ajoin tiellä. Hän syytti minua siitä, etten tajunnut pysähtyä kun hän ei huomannut minua :headwall: Silloin odotin vielä esikoista, onneksi ei ollut kovaa vauhtia kummallakaan. Tällä rouvalla oli vielä 2 lasta takapenkillä, ilman vöitä tietenkin :o

Kyllä maassa maan tavalla jne.. En kuitenkaan ole rasisti, mutta muita pitää kunnioittaa!

Hmmm... onkohan tässä ketjussa nyt kysymys romanivastaisuudesta vai huonon käytöksen kritisoinnista yleensä?Hieman liioitellusti sanottuna, joka päivä näkee mm.humalaisia kuseskelemassa nurkkiin tai kadulla lapsilleen kurkkusuorana kiljuvia äitejä ja isijä ja nuoria potkimassa valtion omaisuutta yms. huonoa käytöstä. Kuinka usein jaksatte kirjoittaa täällä meidän valtaväestöön kuuluvien huonosta käyttäytymisestä?

Siitä luetaan päivittäin. Mustalaiset neekerit ählyt sun muut on tabu

Hyi olkoon! Oikeesti, ja kuka vielä puolustaa mustalaisia. Niille puolustajille tiedoksi, että tässä tapauksessa runsas enemmistä pilaa hyvin pienen vähemmistön maineen.

Näinhän se on, mutta pakko on mainita, että mun eskaripoikani paras kaveri on suloinen romanipoika <3

Hyi olkoon! Oikeesti, ja kuka vielä puolustaa mustalaisia. Niille puolustajille tiedoksi, että tässä tapauksessa runsas enemmistä pilaa hyvin pienen vähemmistön maineen.

Näinhän se on, mutta pakko on mainita, että mun eskaripoikani paras kaveri on suloinen romanipoika <3

Mun miehen paras kaveri oli " sulonen romaani poika" ja nyt se on vainaa. Mun mies siis on vainaa tämä suloinen romaanipoika elää edelleen.

mun 9,5vuotiaan pojan paras kaveri on puolimustalaispoika(isä mustalainen).perheessä on kolme lasta,ja heidän käytöstavat on sitä luokkaa,ettei yhdenkään valkolaislapsen ole niin hyvä,joita tunnen.nämä ihmiset,romanit ovat hyviä ja rehellisiä ihmisiä.
ei saa yleistää.

Mulla ei ole mitään pahaa sanomista romaneista, mihinkään negatiiviseen en ole elämäni aikana törmännyt, joka koskisi kyseistä ryhmää. Mutta jäin tässä ihmettelemään miten nainen pystyi kiinnijäämisen uhallakin pisasemaan avoimesti hissiin kun kuitenkin heillä on hyvin tiukat säännöt noissa vessa-asioissakin. Eivät käy kotivessassakaan jos paikalla on vanhempaa väkeä. Mitä jos hissin oven avauduttua ulkopuolella olisikin ollut vanhempi romani???

:laugh: :laugh: ..kusisuihku ja sähisevä.. Anteeks.. ei varmaan tosiaan ollu hauska näky, mutta nyt alko naurattaa kun luin ton. :ashamed:

On niillä toisilla välillä tavat vähän hukassa juu.

Alkuperäinen kirjoittaja kaukosäädin:

Mun miehen paras kaveri oli " sulonen romaani poika" ja nyt se on vainaa. Mun mies siis on vainaa tämä suloinen romaanipoika elää edelleen.

Sori uteliaisuuteni, mutta oliko suloisella romanipojalla jotain tekemistä sen asian kanssa, että miehesi on vainaa?

Yhteistyössä