Kylläpä tuli taas paha mieli :( luethan ja kerro mielipiteesi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vieras
Meillä on siis 2 pientä lasta ja yksi 2viikkoinen vauva ja kuten varmasti jokainen äiti tietää, kiirettä pitää ja hommaa riittää. Eikä kaikki aina suju suunnitelmien ja aikataulujen mukaan..
No, eilen veljeni vaimo laittoi viestiä että tulisimmeko saunomaan heille viideltä. Olimme juuri asioilla, oli monenlaista hoidettavaa ja vauvakin piti syöttää jo siinä välissä. Aika kiiri.. kotiin päästyä tehtiin vielä ruoka ja kello läheni viittä, joten laitoin heille viestin että ei ehditä viideksi. haittaako jos tulemme hieman myöhemmin.
siihen saatiin vastaukseksi että hyvä jos tulisimme jo nyt vai tulisimmeko sitten joku muu päivä?
ajattelin parhaaksi että tulisimme sitten toinen päivä, sillä kello olisi jo sen verran paljon kun sinne pääsemme (asuvat kyllä meitä lähellä).

Hetken päästä veljeni soitti hieman tuohtuneena, että mikä siinä on niin vaikeaa muka tulla?? ja että heidän lapset niin odotti ja nyt tivaavat heiltä vanhempina että miksi me ei tullakaan. Peräsi minulta selitystä.. siis minulle tuli niin paha mieli, kun tuolla lailla vähätellään eikä osata asettua toisen asemaan ettei se lähtö nyt niin vaan hetkessä suju kolmen pienen kanssa.
ja kun kuitenkin he ensin kysyivät että vaihdetaanko toiseen päivään..
huoh..
oli pakko purkautua

Mitäs sitten kysyivät, et sopiiko joku muu päivä paremmin, jos se ei kuitenkaan käynyt. Jos heille ei sovi, että tulette yhtään myöhemmin sinä päivänä, niin omapa on murheensa. Ymmärrän siis sun kantilta tämän asian, mut en veljesi...miten voi olla vaikea lapselle sanoa, että eivät nyt ehdikään, että tulevat toiste.

Juup, ompahan outoa käytöstä... Mä voisin vaikka sanoa että myö tullaan sit kuha nää vähän kasvaa et on tuo lähteminen helpompaa :) Tai sanosin et no tulkaapa työ tänne meille käymään...

Alkuperäinen kirjoittaja lettipiä:
Mitäs sitten kysyivät, et sopiiko joku muu päivä paremmin, jos se ei kuitenkaan käynyt. Jos heille ei sovi, että tulette yhtään myöhemmin sinä päivänä, niin omapa on murheensa. Ymmärrän siis sun kantilta tämän asian, mut en veljesi...miten voi olla vaikea lapselle sanoa, että eivät nyt ehdikään, että tulevat toiste.

niinpä.. lapset kuitenkin heillä jo iältään 10v ja 6v. että varmasti jo ymmärtävät. olisivat niin kovasti nähdä meidän vauvan taas =)
veli sanoi että minä saan luvan selittää heidän lapsille itse että miksi me ei tultukaan vaikka luvattiin :0
siis minä pohdin nyt tätä asiaa mielessäni kokoajan, pettymys tuli kyllä moiseen käytökseen :(

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
veli sanoi että minä saan luvan selittää heidän lapsille itse että miksi me ei tultukaan vaikka luvattiin :0
:(

Kai sitten selitit, että kun teillä meni ruokailu myöhäseks ja heidän vanhemmilleen ei sopinut, että tulette myöhässä ;) Joten tämän vuoksi tulette joskus toinen päivä

Meillä on aina vähintäänkin puolentunnin jousto aikatauluissa. Eihän sitä nyt minuutilleen osaa sanoa, ja ilmoitamme kyllä jos meinataan kunnolla myöhästyä.

Turha siinä veljesi on sinua sättiä, jos vielä toista päivääkin ehdottivat. Olisi mieluummin sanonut, että tulkaa vaikka tunnin päästä kun lapset niin kovin odottavat.

Yhteistyössä