Kylmennyt suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marjuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marjuliini

Vieras
Meillä on 4 lasta,nuorin 2 kk ja vanhin 9. Aina tämä sama kuvio toistuu näköjään kun vauva tulee taloon.Niin onnellinen ja iloinen asia kuin se onkin,niin meillä keskenään välit viilenevät.Mies on lisäksi viikot työreissuissa,joten olen käytännössä lasten kanssa keskenään arjet ja joskus viikonloputkin. Tietty ymmärrän,että työtä on tehtävä ja velat maksettava,mutta jotenkin nousee tietty katkeruuskin pintaan,olen niin monta vuotta huolehtinut kaikesta.Mies kyllä on lasten kanssa,silloin kun on kotosalla ja auttaakin,mutta minun puhesävy on nykyään kireä niin lapsille kuin miehellekin. Seksin halu on kadonnut ja vanhin tyttö nukkuu nykyään usein meidän keskellä,johon on isältä saanut luvan,varmaan sekin on jotain protestia siis mieheltä,että samapa tuo kun ei kuitenkaan .....Ennen hän on ollut perhepetiä vastaan,siis lapset ovat nukkuneet suurimman osan ajasta omista huoneissaan. Motkotan nykyään kotitöistä ja olen aikaisemmin inhonnut mäkättäviä akkoja,siksipä inhoan itseäni sen vuoksikin nykyään. Käyn välillä heittämässä pientä työkeikkaa kodin ulkopuolella,joten siitä ei ole kiinni,ettenkö pääse mihinkään.Huvittaa kuin jotkut valittaa,että mies on 8-16 työssä,ja he joutuvat olemaan kotona lasten kanssa,no kaikkeen tottuu.Kertokaa mikä avuksi.Yhteinen aika on hukassa.

Miten olis jos hetkeksi unohtaisit napinat,vaikka tekis mieli sanoa.Piristät haluammallasi tavalla petipuuhia.Yllätät miehes totaalisesti,eikä sen tarvinne sängyssä tapahtua.Taikka teet hyvää suullas miehelle.
Opetat lapsen takaisin omaan sänkyyn.
Omat halus voi olla kadoksissa,mutta jos miehes on täysillä mukana saa sinutkin vireeseen.
Hanki ittelles kavereita kyläileen niin saat aikuiskontaktia.
Meillä nuorimmainen 3kk ja mies kanssa etääntynyt minusta hieman.Petipuuhat kyllä tehdään,mutta keskustelut ja kahden keskinen aika vähäistä.
Keskustele miehes kanssa omista tuntemuksistas ja pyydät kertoon oman näkemyksensä asiaan.Jos sitä kautta miehelleskin hahmottuis asian laita.

Yhteistyössä