Kynätesti, mikä on vastaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mutta tuossa tapauksessahan siinä testissä ei pärjää yksikään, jolla on c-kuppi tai isompi. se nyt vaan on luonnonlaki ettei isot tissit ole mikään kaulakoru vaan tissit.
jos joltain c- tai isompi tissiseltä kynä tippuu niin todistakaa ihmeessä että testissä on perää!

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
no mutta tuossa tapauksessahan siinä testissä ei pärjää yksikään, jolla on c-kuppi tai isompi. se nyt vaan on luonnonlaki ettei isot tissit ole mikään kaulakoru vaan tissit.
jos joltain c- tai isompi tissiseltä kynä tippuu niin todistakaa ihmeessä että testissä on perää!

Nonono. Mulla oli ennen raskautta C/D-kupit ja kynä pysyi vain hikisellä iholla kiinni. Mutta raskauden jälkeen - nooh, mennyttä ovat noi ajat

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
E-kupin rintojen alla ei kynä koskaan ole pysynyt. Ja en kyllä usko että kellään pysyy jolla näin isot rinnat on, painavathan ne jo sen verran! Ja sen mittakaavan tissit jos sojottaisivat suoraan eteenpäin niin olisi melko luonnottoman näköistä :laugh:

Samma här. 70 DD/E on koko ja kyllä se maanvetovoima vaikuttaa...
Mutta olen tyytyväinen, on pyöreet ja muhkeet rinnat-nännit silti eteenpäin eikä alaspäin.
;)

No c-kuppi nyt ei välttämättä kyllä riippuva ole! Mulla on 75c, 75d ja 80c -kokoisia liivejä ja ei todellakaan mitenkään voisi mikään kynä pysyä normaalisti seisoessa/istuessa. Enkä myöskään todellakaan pidä rintojani isoina, sitä ne eivät taatusti ole muidenkaan mielestä jotka näkisivät.

Alkuperäinen kirjoittaja jaah:

No c-kuppi nyt ei välttämättä kyllä riippuva ole! Mulla on 75c, 75d ja 80c -kokoisia liivejä ja ei todellakaan mitenkään voisi mikään kynä pysyä normaalisti seisoessa/istuessa. Enkä myöskään todellakaan pidä rintojani isoina, sitä ne eivät taatusti ole muidenkaan mielestä jotka näkisivät.

Mulla on C myös eikä kynä pysy, en myöskään koe että rintani olisivat isot. Mielestäni isot on D ->

mulla siellä toisen alla pysyy vaikka penaali ja toinen on pelkkää nahkaa että ehkä siinä voisi se kynä vielä just ja just pysyä. Siinä nahassa mä olen pitänyt kiinni ipod shufflea kun ei ollut vaatteita ja hiuksissa naamio et niihinkään ei voinut laittaa :ashamed: Siinä siis on sellanen nipistin.

Yhteistyössä