Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Verenkiertoa ei kyllä mistään varpaiden väristä katsota vaan sormeen laitettavasta valoon perustuvasta lukijasta.Tästä ei tainnutkaan olla kyse, vaan siitä, että kynsistä näkee hyvin verenkierron ja hapetuksen (mahdollisen) leikkauksen aikana. Tästä syystä kynsilakka pyydetään useissa leikkaukseen valmistautumisohjeissa poistamaan.
Sinä näköjään tiedät asiasta, mulla on vaan kuulopuheisiin perustuvaa tietoa. Miksiköhän leikkausohjeissa käsketään sitten poistaa kynsilakat? Vai koskeeko se vain sormien kynsiä? Olen joskus miettinyt mihin tämä perustuu, osaatko sanoa?
No linkitäpää ne leikkausohjeet tänne niin voidaan nähdä ettei tarvitse leikkiä kuulopuheilla.Sinä näköjään tiedät asiasta, mulla on vaan kuulopuheisiin perustuvaa tietoa. Miksiköhän leikkausohjeissa käsketään sitten poistaa kynsilakat? Vai koskeeko se vain sormien kynsiä? Olen joskus miettinyt mihin tämä perustuu, osaatko sanoa?
Pulssioksimetri ei anna välttämättä oikeaa happeutumisarvoa, jos kynsissä on lakkaa. Kylläpä ne siellä sairaalassakin saa sen poistettua, jos on tarve. Fiksuahan on toki poistaa lakka, jos leikkaukseen on menossa.
Varpaankynsistä happeutumista ei mitata, eli niissä voi lakkaa olla niin paljon kun laittaa haluaa.
Sen hapetusarvon voi mitata ihan mainiosti korva-anturillakin jos kynsistä ei lukemaa saa. Siinä mielessä toi on ihan huuhaata toi ohjeistus että kynsistä pitäis lakka poistaa.
No aivan saletisti on, eikä se ole eri laite kun vaan anturi vaihdetaan itse vitaalimonitoriin.