Kysy Anskulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ansku

Vieras
Tsui tsui kaikki palstailijat! Olen palstan uusi ihmissuhdevastaava Anneli, Ansku vaan. Nyt jos ihmissuhteessanne on jotain mikä ahdistaa, askarruttaa, pelottaa, itkettää, on aika kysyä Anskulta. Tiedän parisuhteista kaiken, takanani on neljä onnellista eroon päättynyttä avioliittoa ja liuta lapsia. Vastaan tämän palstan kautta!

Ansku

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
:D

ei kysyttävää kun ei ole parisuhdetta :whistle:

Mutta ihminen tarvitsee parisuhteen, miten sinä, pikkuinen, nyt selviät? Nainen ei ole nainen ilman miestä, nyt hopi hopi miehen metsästykseen! Huulipunaa ja suu seksikkäästi supulle ja ulos!

Häh miten sulla voi olla neljä onnellista eroon päättynyttä liittoa takana.. Koetko siis olevasi hyvä neuvoja ihmissuhteissa, ehkä voit neuvoa, miten erotaan onnellisena.. ? Jos olisit itse hyvä ihmissuhteissa, ehkä et olisi eronnut kertaakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
Häh miten sulla voi olla neljä onnellista eroon päättynyttä liittoa takana.. Koetko siis olevasi hyvä neuvoja ihmissuhteissa, ehkä voit neuvoa, miten erotaan onnellisena.. ? Jos olisit itse hyvä ihmissuhteissa, ehkä et olisi eronnut kertaakaan..

Oi ystävä hyvä, olen sen tyypin nainen joka ei yhteen mieheen tyydy! Monta pitää olla, ja ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella....liittoni ovat olleet onnellisia ja erotkin tapahtuneet sulassa sovussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:

eikö se jo raksuta vähemmälläkin et toi ansku on siis ystävämme emilyn. hällä on kaikki kokemukset kaikista asioista, elämäntilanteista, ikävaiheista, menneistä ja tulevista tapahtumista. hän tietää kaiken kaikesta.

No..Sanoppa Ansku mitä tehdä, kun mieheni tykkää piereskellä peiton alla ja sitten nostaa peitonkulmaa niin, että se ällö haju tulee tietenkin minun nokkaani? Ärsyttää niin, että harkitsen jo avioeroa. Onko se ruoho oikeasti vihreämpää siellä aidan toisella puolella vai onko se ihan samaa ajamatonta kuivahkoa heinää?

Meillä menee mieheni kanssa huonosti. Olemme enemmän kämppiksiä, kuin parisuhteessa eläviä. Minua ei kiinnosta seksi, olemme kumpikin hyvin, hyvin väsyneitä. Mieheni on kiltti, hyvä isä ja ihminen, kannattaako meidän jatkaa, tuleeko tämä tästä paranemaan? Kaikki sanovat, että tällaista se on, kun on pieniä lapsia (1v11kk, 8kk), onko se totta?

Alkuperäinen kirjoittaja marru:
No..Sanoppa Ansku mitä tehdä, kun mieheni tykkää piereskellä peiton alla ja sitten nostaa peitonkulmaa niin, että se ällö haju tulee tietenkin minun nokkaani? Ärsyttää niin, että harkitsen jo avioeroa. Onko se ruoho oikeasti vihreämpää siellä aidan toisella puolella vai onko se ihan samaa ajamatonta kuivahkoa heinää?

Nauti iso lautasellinen hernekeittoa ja syö iso pala ruisleipää. Seuraavan kerran kun miehesi päästää leijan, rusauta takaisin oikein kunnon mojova räikkäpieru.

Voit myös ostaa tuulettimen ja kytkeä sen välittömästi päälle kun miehesi pieraisee seuraavan kerran. Tuulettimen suuntaat luonnollisesti kohti miestäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja auta mua ansku:
Meillä menee mieheni kanssa huonosti. Olemme enemmän kämppiksiä, kuin parisuhteessa eläviä. Minua ei kiinnosta seksi, olemme kumpikin hyvin, hyvin väsyneitä. Mieheni on kiltti, hyvä isä ja ihminen, kannattaako meidän jatkaa, tuleeko tämä tästä paranemaan? Kaikki sanovat, että tällaista se on, kun on pieniä lapsia (1v11kk, 8kk), onko se totta?

Sama homma meilläkin, vaikka tyttö on jo kohta 4 vuotta eli enpä tiedä missä vaiheessa parisuhde paranee ! Ei vaan jakseta ruveta vaihtamaan enää kumppania, kun on niin kauan jo yhdessä oltu ja toistemme tavoille opittu. Välillä menee paremmin, välillä huonommin.

Ystäväiseni, nyt lapset johonkin hoitoon yhdeksi yöksi. Jotain rivoa ja rietasta päälle ja keittiön pöydälle odottamaan miestäsi. Kyllä siinä väsymys unohtuu kun pöytää heiluttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:
Alkuperäinen kirjoittaja marru:

Nauti iso lautasellinen hernekeittoa ja syö iso pala ruisleipää. Seuraavan kerran kun miehesi päästää leijan, rusauta takaisin oikein kunnon mojova räikkäpieru.

Voit myös ostaa tuulettimen ja kytkeä sen välittömästi päälle kun miehesi pieraisee seuraavan kerran. Tuulettimen suuntaat luonnollisesti kohti miestäsi.

Kiitti neuvosta! Marssin heti huomenna tuuletin kauppaan ja toteutan neuvosi. Jospa se ukko siitä sitten oppisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:

Sama homma meilläkin, vaikka tyttö on jo kohta 4 vuotta eli enpä tiedä missä vaiheessa parisuhde paranee ! Ei vaan jakseta ruveta vaihtamaan enää kumppania, kun on niin kauan jo yhdessä oltu ja toistemme tavoille opittu. Välillä menee paremmin, välillä huonommin.

Sama neuvo teillekkin, jotain uutta ja ennennäkemätöntä kehiin! JA lapsi hoitoon vaikka yhdeksi yöksi! Kermavaahtoa, suklaakastiketta ja mielikuvitusta....

No kerroppa meidän parisuhteesta. Olemme olleet naimisissa 11 onnellista vuotta ja meille on siunaantunut 5 ihanaa lasta. Kaikin puolin suhteemme on hyva. Ni kerroppa millainen meidän suhde tulee olemaan tulevaisuudessa? saammeko lisää laosia? yms...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kerroppa meidän parisuhteesta. Olemme olleet naimisissa 11 onnellista vuotta ja meille on siunaantunut 5 ihanaa lasta. Kaikin puolin suhteemme on hyva. Ni kerroppa millainen meidän suhde tulee olemaan tulevaisuudessa? saammeko lisää laosia? yms...

Tulevaisuudessa olette hermoraunioita kun kullanmurunne saavuttavat teini-iän. Sitten kuvaan astuvat sulhas-ja morsianehdokkaat ja maailmanne suurin kysymys onkin "lyönkö pojalleni/tyttärelleni kortsupaketin kouraan kun hän lähtee illalla ulos vai en...?"

Yhdessä pysytte tiiviisti näiden elämänne uusien haasteiden myötä. Lapsia ette taatusti enää hanki.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Haluammeko lisää lapsia? Olemme olleet 6 v yhdessä, 4 v poika

Ehkäpä sitten kun poikanne menee armeijaan on iltatähden aika. Siihen asti kärvistelette pikkuautojen, leikkipyssyjen, kastematojen syömisen ja nenän eritteiden esittelemisien parissa.....

Ehkäpä sitten kun poikanne menee armeijaan on iltatähden aika. Siihen asti kärvistelette pikkuautojen, leikkipyssyjen, kastematojen syömisen ja nenän eritteiden esittelemisien parissa.....

Hahhaa, ei haluta koskaan lapsia.

Hahhaa, ei haluta koskaan lapsia.

En ole ennustaja enkä ajatusten lukija, ystäväiseni.

Yhteistyössä