M
"mamu"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja khyllää;29420442:Mutta huomaatko itse, kuinka sorruit tuohon samaan yleistämiseen, josta itse kirjoittelit aikaisemmin tässä keskustelussa? Kuinka joudut jokapäiväisessä elämässäsi kohtaamaan yleistyksiä, koska olet somali. Ja nyt itse niputit kaikki perussuomalaiset samaan nippuun. En enää muista kuinka tuo sinun vastauksesi perussuomalaisista meni, mutta hyvin siitä oli luettavissa se kuinka yleistit heidät kaikki samanlaisiksi. Melko tekopyhää, anteeksi vain. Tässä taas huomaa sen, kuinka sitä helposti on sokea omille "virheilleen", vaikka toisissa niitä samoja virheitä näkeekin.
En ole väittänyt etten itsekin yleistäisi tai etteikö minulla olisi mielikuvaa esim. kokoomuslaisista, ruotsalaisista tai insinööreistä. Aivan samoin kuin perussuomalaisistakin.
Koetko sinä joka päivä olettamuksia huonommuudesta, yksinkertaisuudesta, kouluttamattomuudesta ja työttömyydestä? Että oletetaan sinun olevan muiden siivillä eläjä ja kaikinpuolin huono ihminen ennen kuin olet sanonut sanakaan ja mahdollisuuden ensivaikutelmaan.
En usko että ongelmamme ennakkoluulojen suhteen ovat rinnastettavissa.