Kysy mitä haluat, Rieputarallaa vastaa mitä haluaa

Kirjoitteletko paljon harmaana?
Uskotko, että joku/jotkut ovat ottaneet tehtäväkseen vainota palsta-sinua?
Kuinka paljon aikaa käytät keskimäärin kaksplussaan päivittäin?

Oletko tyytyväinen elämääsi?
Jos saisit muuttaa ihan mitä tahansa, mitä se olisi?
Mikä sinusta on pahinta mitä ihminen voi toiselle tehdä (jos ei lasketa tappamista)?

Kiitokset Ultramariinille muistutuksesta, ois jääny voice of finland kattomatta :O

Kirjoitteletko paljon harmaana? En juurikaan. Ihan joitakin aloituksia olen tehnyt harmaana.

Uskotko, että joku/jotkut ovat ottaneet tehtäväkseen vainota palsta-sinua? Valitettavasti näin taitaa olla.

Kuinka paljon aikaa käytät keskimäärin kaksplussaan päivittäin? Riippuu ihan päivästä. Sairasloman tylsyydessä saattoi täällä kulua useita tunteja päivässä, joskus taas en käy ollenkaan.

Oletko tyytyväinen elämääsi? Noin keskimäärin kyllä olen.

Jos saisit muuttaa ihan mitä tahansa, mitä se olisi? Saisimme toisen lapsen.

Mikä sinusta on pahinta mitä ihminen voi toiselle tehdä (jos ei lasketa tappamista)? Raiskaaminen

Jos tämmösen aloituksen tekee, niin eihän siinä mitään; niin moni muukin.
Miksi sen tekee? Eikö tää ihan tavallinen palstailu riitä enää?
Koukussa? No Live? Tjn?

[QUOTE="vieras";25434883]Jos tämmösen aloituksen tekee, niin eihän siinä mitään; niin moni muukin.
Miksi sen tekee? Eikö tää ihan tavallinen palstailu riitä enää?
Koukussa? No Live? Tjn?[/QUOTE]

Ihan kuule huvin vuoksi :D.

Poika ja kaverinsa metelöivät niin, etten voinut keskittyä työjutun lukemiseen, koti oli siisti, pykit pesty jne. eikä huvittanut kirjaakaan lukea, joten ei ollut mitään tähdellistä tekemistä.

Koetko olevasi seksikäs? Tässä suhteessa voisin olla armollisempi itselleni.

Mitä ajattelet oppilaittesi vanhemmista? En puhu työasioista palstalla.

Käsi sydämellä - pidätkö itseäsi hieman parempana kuin muut? En todellakaan. On asioita, joissa olen keskimääräistä parempi, mutta myös niitä, joissa olen surkea.

[QUOTE="mmm";25435079]Vai eikö töitä löydy? Jyväskylässä on ilmeisesti kymmeniä työttömiä äidinkielenopettajia.[/QUOTE]

Se on totta, ettei täällä ole hirmuisesti ollut avoimia paikkojakaan, mutta en ole kyllä nyt edes hakenut opettajan töitä, niitäkään vähiä mitä tarjolla on ollut. Tämä sairaslomahässäkkä oli oivallinen sauma etsikkoajalle ja sitä kautta uuden suunnan etsimiselle.

Viimeksi muokattu:
Ihmettelen tuota itsetuntoa; mistä se tulee, jos ei ole oikeasti kaunis nainen?
Monikin hyökkää sua vastaan ja osaat vaan puolustautua (kuitenkin aika säälittävästi).

Minä sen sijaan olen kauniskin nainen vaan aika haavoittuva.

Oletko ehkä pohojalaanen, notta kukaan ei haavota? Vai etkö tosiaankaan ajattele ketään, etkä mitään kuin itseäsi?

[QUOTE="vieras";25435167]Ihmettelen tuota itsetuntoa; mistä se tulee, jos ei ole oikeasti kaunis nainen?
Monikin hyökkää sua vastaan ja osaat vaan puolustautua (kuitenkin aika säälittävästi).

Minä sen sijaan olen kauniskin nainen vaan aika haavoittuva.

Oletko ehkä pohojalaanen, notta kukaan ei haavota? Vai etkö tosiaankaan ajattele ketään, etkä mitään kuin itseäsi?[/QUOTE]

Kyllähän se haavoittaa. Esimerkiksi sinä juuri nyt onnistuit tölväisemään aika ilkäesti. Onneksi olkoon, itsetuntosi varmaan nousi nyt huippulukemiin.

Minkä ikäisiä sun lapset on? Onko ollut pahoja uhmia? Haluisitko vielä joskus lisää lapsia? 5 lempi kirjaa? Minkälaisesta musiikista sä tykkäät? Jos saisit viettää yhden päivän vain rentoutumalla niinkuin haluat, mitä tekisit/minne menisit?

Yhteistyössä