Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos me skeptikot joskus kokeiltaisiin tuota lautaa? Synkkä ja myrskyinen yö, mökki jossain korvessa.. Olosuhteet pedattaisiin oikein viimeisen päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29815652:tieto siitä ettei se oikeesti toimi latistaa kyllä suurimman jännityksen![]()
Vaimo-Rakkaalta tahtoisin kysyä seuraavia:
* Mikä kirja on eniten vaikuttanut sinuun?
* Mikä on lempi matkakohteesi, minne voisit palata aina vain uudestaan?
* Mitä teet ensimmäisenä, kun saat olla kotona ihan yksin?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29815485:yks autoista vie kyllä yliluonnollisen paljon bensaa ja harmittaahan tuo. : /
Jos me skeptikot joskus kokeiltaisiin tuota lautaa? Synkkä ja myrskyinen yö, mökki jossain korvessa.. Olosuhteet pedattaisiin oikein viimeisen päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29815652:tieto siitä ettei se oikeesti toimi latistaa kyllä suurimman jännityksen![]()
Kyllä mua vois hyvinki pelottaa, pelkään mää kauhuelokuviaki vaikka tiedän ettei ne oo totta =)
En tiedä sitten saisiko jotain muita jännitteitä aikaiseksi tuollaisella miitillä.
"Oi, tämä spiritismi pelottaa minua niin kovin. Voisitko pitää minua sylissä ja vähän kopeloida, että tuntisin oloni turvalliseksi, oi raamikas alfauros?"
Pelko onkin aika hassu tunne. Tunnelmalla pelkästään saadaan jo jännite aikaiseksi.
Tämän voi huomata vaikkapa anoppilassa![]()
Mutta onko anoppi mielikuvitusolento![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29814851:Aamua varten:
nukuitko hyvin?
No saa kysyy.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29815565:noidat kostaa meille kun irvaillaan toimimattomista laudoista.![]()
En oo koskaan tullut laskeneeksi miten usein rukoilen. Teen sitä päivän mittaan kun tulee mieleen jotain.
En mielellään rukoile ääneen, en hirveästi siitä pidä. Joskus silti teen niinkin.
Joskus rukoillaan iltarukous miehen kanssa, silloin saatan rukoilla ääneenkin. Jos olen sairaana tai sattuu johonkin, pyydän aina että mies voisi rukoilla että paranen. Yleensä se rukoilee siinä samantien.
Lapset rukoilee varmaan, luulisin. Lapsille rukoillaan kyllä yleensä iltarukous, en tiedä rukoileeko he itsekin, luulisin niin.
Oon mä epäillyt sellaistakin. Mutta ehkä enemmän oon epäillyt, ettei sitä kiinnosta.
Saa kysyä, mutta on eri asia vastaanko.![]()
Täähän näyttäis olevan vähän sellainen "mustat tutustuvat toisiinsa"-ketju, ihan mukava kyllä.
Ja saa kysyä multakin, jos kiinnostaa.