Kysyin avomieheltä rahaa lainaksi yhteen juttuun, mutta mies ei sitten voinut sanoa lainaako vai ei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veetuttaa miehen tyyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Veetuttaa miehen tyyli

Vieras
Saa kieltäytyä lainaamasta, mutta antaisi edes vastauksen kyllä tai ei! Tuo on niin ärsyttävää kun ei voida vastata esitettyyn kysymykseen ja kun yleensä kysymykset on sellaisia, että niihin on helppo vastata. Monta kertaa ollut miehen kanssa tilanne, että olen jotakin pientä asiaa kysynyt mutta mies ei ole vastannut. Kysyn uudestaan vähän ajan päästä, sitten kysyvästi niin ja mulla alkaa jo pinna kiristyä.

Olen monen miehen kanssa huomannut saman, että yksinkertaistenkin vastausten antaminen tuntuu olevan vaikeaa. Ei luulisi olevan vaikeaa vastata jos kysymys on tyyliä mitä haluat ruuaksi. Huoh.

Eikä ole kyse siitä, että mies pelkäisi ettei saa rahojaan takaisin. Saan perjantaina palkan ja aina maksan velkani. Eikä tarvitse tulla ihmettelemään miksi lainaan rahaa puolisoltani. Meillä on osa rahoista yhteisiä, mutta on myös omat rahat.

Tässä siis ärsyttää se, että mies ei voinut antaa vastausta vaikka sitten sitä kieltävääkään. Ei tarvitse takertua siihen, että TÄLLÄ KERTAA kyse oli rahasta. Kun sama ongelma on monen asian kanssa ja kun kyse kuitenkin pienistä asioista.

Meillä vähän samaa vikaa ja oletan sen aina eiksi. Ei vaan viitsi sanoa, kun sitten tulee kyselyä miksei ja jopa riitaa ja asian ratkominen pitkistyy ja mutkistuu. Kun ei sano mitään, asia on kuitattu... Näin minä olen sen päätellyt.

Ei ilmeisesti halua lainata, mutta ei uskalla kieltääkään. Pitäisin siis vastaamattomuutta/selvän vastauksen puutetta kieltävänä vastauksena, enkä kysyisi uudestaan. Ellei nyt rahantarve ole oikeasti pakollinen, mutta ajankohta huomioiden veikkaisin lähinnä jotain uudenvuodenviettoon liittyvää huvitusta.

Kun nyt ei ollut kyse vain rahasta! Ettekö osaa lukea?! Sama juttu voi olla vaikka kysyisi aivan muuta eikä edes mitää vaikeaa.

Eikä ole kyse mistään uuden vuoden ryyppyreissusta vaan eräästä huutonetissä myynnissä olevasta jutusta joita mies tietää mun keräävän omalle lapselleni ja nyt olisi hyvä tilaisuus saada harvinaisempi juttu jota ei enää ole myynnissä kaupoissa. Asia ei voi odottaa perjantaihin ja mun tilipäivään.

en tajua.

meillä on yhteiset rahat mutta vaikka olis omat niin en tajua miksei läheinen lainais koska saa varmasti rahat takaisin. (jos näin siis on) ei mitään järjellistä syytä vaan kiusantekoa.

Minua ärsyttää myös yli kaiken, kun mies ei voi vastata mitään, jos kysyn jotain. En sitten voi olla varma, onko edes kuullut koko asiaa, joten jos se on tärkeä, niin on pakko alkaa uudelleen tivaamaan vastausta.

Materialismia parhaimmillaan ihanaa...Tämänkö ei sitten pitäisi ärsyttää kysyn vaan? Tämäkö on sitä parasta mitä ihmiskunta voi tarjota... Ansaitset kyllä aivan itse oman ahdinkosi josta syytätä miestäsi siis huh huh näitä "ihmisiä"

Materialismia parhaimmillaan ihanaa...Tämänkö ei sitten pitäisi ärsyttää kysyn vaan? Tämäkö on sitä parasta mitä ihmiskunta voi tarjota... Ansaitset kyllä aivan itse oman ahdinkosi josta syytätä miestäsi siis huh huh näitä "ihmisiä"

Voi luetun ymmärtäminen taas. Miten kyse on materialismista, jos mies ei vastaa, kun jotain häneltä kysyy?

Etkö ymmärrä lukemaasi vai oletko vain tyhmä? Kun kyse ei ole nyt rahasta vaan siitä että mies ei vastaa esitettyyn kysymykseen! On asia mikä tahansa niin mies saattaa jättää vastaamatta.

Sun kaltaiset idiootit tarttuun tuohon rahaan vaikka kirjoitin jo aloituksessa, että ei ole siitä kyse! Voi vastata myös ei, mutta kunhan vastaisi jotakin!

Mun mieheni on juuri tuollainen ja uuuuh se on raivostuttavaa. Jos kysyy jotain, yksinkertaistakin asiaa, ei vaan vastaa.

Olen huomannut että meidän tapauksessa kyse on yleensä jompikumpi:
a) mies ei tiedä vastausta tai osaa muodostaa mielipidettään ihan heti, ja jostakin syystä sitä "en tiedä/en osaa sanoa" ei tuo mies vaan saa ulos suustaan. On sitten mieluummin hiljaa.
b) ei edes noteeraa koko kysymystä. Jos on tietokoneella tai pelaa, niin on ihan kuuro ympäristölleen, samoin jos asia ei oikein kiinnosta niin ei kunnolla kuuntele.

Kumpikin tapaus saa mut ihan raivon valtaan, mutta minkäs teet. Kaikilla meillä on (todella) rasittavat piirteemme. :)

Materiaa halajaa lueppa ja ymmärrä vai onko liikaa vaadittu haluan materiaa jota kerään aviomies ei auta!

Eli kansaamme vaivaava klassinen idiotismi tapaus jossa materia on syy aiheuttaa konfliktia elämänkumppanin kanssa, minusta aivan lapsellisen typerää urpoilua.

Mitä se teidän miehillenne kuuluu materia uskovaiset että hän ei teille sitä materiaa suolla?

Kiukuttelija prinsessoilla on tärkeä rooli tässä lois loistavassa materisalismissa. Ilman kiukuttelija prinsessoja ei olisi niin kiire korjata tätä menoa järkevämmäksi kun kiukuttelija prinsessat puollustavat oikeuttaan haluta materiaa VAIKKA siihen ei edes omia rahoja olekkaan...

yäk teidän tarpeetonta olemassa oloa.

[QUOTE="anon";30552492]Herrajumala jos kysymyskin rahan lainaamisesta on "yhteen juttuun", niin miten voi olettaa vastauksen olevan yhtään sen vähempää ympäripyöreä?[/QUOTE]

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Öh;30552591:
Näitä kommentoijia jaksan aina ihmetellä! "Jos mulle tuli palkka tänään, niin miten kummassa jollekin muulle se voi tulla eri päivänä?"... Huoh!

Kuinka monella muulla palkanmaksupäivä on toinen päivä????????

Suomessa pelataan päivämäärillä, ei viikon päivillä, kuten hyvin tiedät.

Hahhaaa.. Kyllä juu! :D Voi voi, sä et oo monessa paikassa vissiin töissä ollu? Mun mies esim. saa ihan vakityössä palkan kahden viikon välein. Itse olen ollu sijaisena paikassa x jolloin palkka tuli kahden viikon välein.. PERJANTAISIN. Kyllä ihan Suomessa maksetaan monellekin palkka kahden viikon välein.. Oot hassu!

Kummalliselta tuntuu. Meillä on rahat ja muukin omaisuus ollut yhteistä, joten tuo toiselta lainaaminen on ihan outo ja tuntematon käsite. Ihan kuin lainaisi toisesta taskusta toiseen.

[QUOTE="anon";30552492]Herrajumala jos kysymyskin rahan lainaamisesta on "yhteen juttuun", niin miten voi olettaa vastauksen olevan yhtään sen vähempää ympäripyöreä?[/QUOTE]

Herran jumala näitä joidenkin kirjoituksia. Mä kirjoitin tänne palstalle, että yhteen juttuun tarvitsen rahaa, mutta kyllä mä nyt miehelle sanoin mihin sen rahan tarvitsen! Et voi oikeasti olla noin tollo!

Yhteistyössä