A
ap
Vieras
Kun olen työtön ja masentunut rouva minimiäitiyspäivärahalla ja nyt eroamassa miehestäni masennuksen takia niin mistä saan asunnon?entä saanko työmarkkinatukea?mies jää lapsen kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin täällä aina neuvottu eroamaan nyt haluan erota joten mistä saan rahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä luulen etten saa äitiyspäivärahaa ja että menee muutama kuukausi ennekuin saan asunnon.Pitää sit vissiin asua kadulla kun kavereita tai sukulaisia ei o¨le.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaksplus Mitäs nyt palstalta löytyy apu sekä vastaus kaikkiin ongelmiin, eli täältä vaan kyselet, niin varmasti saat asiat kuntoon raha-asioita myöten
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä olen tosissani eropaperit on allekirjoitettuna pelottaa vaan miten tulen toimeen?
Aloita asioidesi järjestäminen menemällä tänään työkkäriin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ex-mieheni mulle joudu mitään maksamaan minä joudun maksamaan lapselle elatusmaksuja.Niin ja avioehto on ja olen ottanut selvää ettei mulle tulee mitään rahaa tai omaisuutta.