Kysymys huutiksen taitajille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
kun teen uuden kohteen myyntiin, niin miten siihen voi laittaa eri värejä, fontteja ja niin pois päin, niinkuin joillakin näyttää olevan? Itse olen saanut vain tavallisen tylsiä aikaiseksi joissa kuvat on ihan sikin sokin. Joten myynnin edistämiseksi haluaisin kokeilla jotain prameampaa :)

ei siinä html koodeja tarvii, vaan rahaa, että saat ostettua niitä värijuttuja siihen tekstiin.

Sen jälkeen kun olet laittanut kohteen myyntiin - saat maksua vastaan ostettua eri värisiä tekstejä siihen kohteeseen. Ja sen jälkeen kun olet maksanut niin siinä menee hetki ennen kuin ne ostetut jutut päivittyy siihen kohteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Html-kieltä pitäisi lätkiä sinne väliin... en muista nyt muita, kun rivinvaihto on <BR> -> niitä kun läiskit kuvien väliin, niin tulevat siististi.

heh, olen ehkä vähän blondi kun kysyn..mutta siis pitääkö tuo <BR> kirjoittaa jokaisen kuvalinkin väliin vai kuinka? :D olen niin huono näiden koneiden kanssa

Mitään vilkkuvaloja, liikkuvia tekstejä ja glittereitä ei kyllä kannata laittaa, musiikista puhumattakaan. Itse ainakin hyppään semmoiset yli, kun tulee päänsärky, jos jaksan edes odottaa avautumista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Html-kieltä pitäisi lätkiä sinne väliin... en muista nyt muita, kun rivinvaihto on <BR> -> niitä kun läiskit kuvien väliin, niin tulevat siististi.

heh, olen ehkä vähän blondi kun kysyn..mutta siis pitääkö tuo <BR> kirjoittaa jokaisen kuvalinkin väliin vai kuinka? :D olen niin huono näiden koneiden kanssa

Juu pitää. Se on rivinvaihto.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu, siis jos syötät ne yhdellä kertaa, niin laitat tuon joka tekstin ja kuvan väliin kerran tai kaks.

minäkin tungen tähän mukaan ja katsoin tuon linkin... jos haluan määrittää väripohjan, niin riittääkö, että koodaan sen heti alkuun, enkä laita muita koodisivun aloitusrimpsurämpsyjä. eikös ne tule automaattisesti huutiksessa?

Yhteistyössä