Kysymys laihduttajille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Kuinka usein käyt vaa'alla ja miten usein pidät "herkuttelu päivän"? Ja mitä tuo herkuttelu sisältää?

Mulla menee nimittäin hermot tämän painonpudotuksen kanssa.. tai sitten mie oon liian nipo |O

käyn joka aamu..ihan vaan itteni kiusaks.
herkuttelen harvoin, ehkä kerran kuussa.
nyt tosin oon just vetäny muutamanapäivänä.
kerran viikkoon ei saa herkutella..

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joka toinen päivä käyn vaa`alla (liian usein, tiedän). Kerran viikossa suunnilleen jonkinmoinen herkkupäivä. Karkkia syön silloin.

Pystytkö tosiaan pitämään kerran viikossa herkkupäivän? Eikö se romuta koko viikon tuloksia :/

Mie en laihduta, mutta tarkkailen kuitenkin sen verran etten salakavalasti levähdä. En yleensä käy vaa'alla kuin kerran kuussa tai milloin siihen nyt on mahdollisuus.
Mulla ei kotona edes ole vaakaa, eikä tule.
Mulla on iso peili ja mittanauha jolla joskus tsekkaan

Ja vaikka joka päivä voi vetää herkkuja, mutta se on sitten muista päivän syömisistä pois.
100g karkkia=~350kcal=sen verran vähemmän/kevyempää ruokaa tms.

Karkkipussin jos ostan, niin jaan sen parille päivälle.
Suolasen herkun himoissa yleensä syön porkkanaa ja kukkakaalia dipillä ihan kamalan määrän.

Mie käyn joka aamu :ashamed: mutta jos vähänkin lähtenyt niin saa tsemppiä lisää,niin kuin tänä aamuna,alkoi jo eka numero eri luvulla kuin viikko sitten kuin aloitin :D En erityistä herkuttelupäivää pidä,syön jos siltä tuntuu niin ku tänään runebergin tortun :p

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Joka toinen päivä käyn vaa`alla (liian usein, tiedän). Kerran viikossa suunnilleen jonkinmoinen herkkupäivä. Karkkia syön silloin.

Pystytkö tosiaan pitämään kerran viikossa herkkupäivän? Eikö se romuta koko viikon tuloksia :/

No riippuu varmaan minkä verran niitä herkkuja mättää silloin herkkupäivänä..
Viime lauantaina söin mm. jätskiä ja juustonaksuja :ashamed: silti oli painoa lähtenyt melkein 1,5kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:

Minä pidän kerran kahdessa viikossa ja sekin tuntuu tekevän takapakkia :( Kerta viikkoon olisi ihan liikaa.

Mutta oli mullakin yksi viikko, jolloin painoa ei ollut lähtenyt kovinkaan paljoa. Pistin sen herkkupäivän syyksi. Eihän se aina tietysti putoakaan samalla lailla joka viikko.

en laihduta mutta vastaan silti.
oon ihan älytön ahmatti.. syön kuin hevonen, mutta myös liikun tosi paljon ja en oikeastaan koskaan ole uskonut ihmedieettien vaikutukseen tms. joten oon noudattanut vaan sääntöä "kuluta enemmän kuin syöt" jos olen halunnut päästä tiukempaan kuntoon. Mulla ainakin toimii maustamaton jogurtti ja kaiken maailman hedelmät hyvänä herkkuna ja niitä voi vetää aika suuren määrän karkkien hiilari -ja sokeripitoisuuksiin verrattuna :)

Onneksi ei ole vaakaa, enkä sellaista hanki. Enkä jaksa mittailla senttejä. Tiedän kyllä lähtöpainoni, mutta tsekkaan lähteneet kilot vasta kesällä milloin pitäisi olla tavoitepainossa.

Herkuttelupäivä on kerran viikossa. Saan syödä herkkuja, mutta kohtuudella. Esim jos tekee mieli sipsejä niin ostan sellaisen pienen pussin (onko ne 75g). Kun tekee muuten viikolla mieli makeaa niin mulla on siihen hyvä terveellinen vauhtoehto, porkkanaraaste eikä tee enää mieli makeaa :)

Uusimmat

Yhteistyössä