Olet oikeassa. Olen tässä eilisestä lähtien pohtinut asiaaa, käynyt täällä vaihtamassa ajatuksia ja keskustellut asiasta ystävieni kanssa ja olen tullut siihen lopputulokseen, että jos haluan miehen kanssa olla, minun on opittava rakastamaan miestäni MIEHENÄ, enkä halua tehdä hänestä naista, miltä ehkä hieman vaikuttaa, jos vaatisin miestäni analysoimaan suhdettamme jatkuvasti. Teot puhukoon puolestaan. Kaipa se puhepuoli, mitä kaipaan, olisi enemmänkin yleistä keskustelua. Ei välttämättä meidän suhteesta ja rakkaudesta, vaan ihan kaikesta; elämästä ja omien ajatusten jakamista ihan mistä vaan. Kun joskus harmittaa se, ettei meillä puhuta mistään, mutta sellainen mieheni on... Hän ei jaksa turhia jauhaa... Pelkään, että toinen jää jotenkin etäiseksi, jos katsomme vain telkkaria ja ainut puhe välillämme on sitä, että otatko mehua tai katotaanko mitä kolmoselta tulee tai hyvää yötä. Yksinkertaisesti, haluaisin tutustua mieheeni paremmin, haluaisin tietää, mitä hänen mielessään liikkuu.
Semmoista haluaisin sinulta kysyä, että onko teillä muista aiheista paljon keskusteluja ja onko välilläne intohimoa ja toimiiko seksi vielä kaikkien vuosien jälkeen? Kai mulle on jostain semmoinenkin ajatus tullut, että jos ei ikinä keskustella, mieli tylsistyy ja siinä sivussa kuolee intohimo ja seksikin katoaa. Meillä on nyt tietysti niin tuore suhde, että ihme olisi, jos ei seksiä riittäisi.