Kysymys naisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M.T
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ääntelehdin! Taistelulajeissakin terävöitetään, että iskujen perille menoa jouhevoittaa kiai-huudot. Ei, en harrasta väkivaltaa sängyssä, mutta toisinaan nautinnolliset äännähtelyt antavat myös naiselle tyydytystä ja mitäs sitä turhaan itseä hillitsemään.

...mutta mielestäni liian vähän. Itse toivoi että minä alkaisin pitää enemmän meteliä sängyssä, no opettelin senkin jalontaidon, mutta samalla aloin toivomaan ääntä myös hänen suustaan, ei välttämättä mitään örinää ja murinaa, no sekin käy, mutta että sanoisi kun tuntuu hyvälle ja miten haluaa mitäkin. En pysty arvailemaan sata varmasti milloin hänestä tuntuu hyvälle kun ei kerro.
Eli kyllä ääntä petiin!

Eräs miesystäväni nimittäin oli tosi ihana ja kiihottava kun sanoi ääneen sen mitä tunsi esim. ihana pillu, oot ihan märkä, rakastan sinua jne jne. Nykyinen taas ei sano mittään, jotain ynähtelyä voi välillä kuulua. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja M.T:
Eräs miesystäväni nimittäin oli tosi ihana ja kiihottava kun sanoi ääneen sen mitä tunsi esim. ihana pillu, oot ihan märkä, rakastan sinua jne jne. Nykyinen taas ei sano mittään, jotain ynähtelyä voi välillä kuulua. :-)

Näin on.Naiseni kanssa rakastellessa puhuttiin intiimisti ja hiukan rivojakin rauhallisesti.Kehuttiin toistemme kehoa, rintoja,pimppiä,penistä,peppua,kaikkea.Se lisäsi potenssia.Molemmilla erektio paisui.Naisen pimppi tiukkeni,meikäpojan muna paisui.Saatiin hyvät orkut,molemmat.Ja se jälkihoito.Nainen kehräsi tyytyväisenä kainalossani,raukeena,ah niin onnellisen näköisenä silmät raollaan ja katsoi minua.Tämä tapahtui vuosia sitten.Sitten kyllästyin häneen ja sanoin ,gud bye.Ei olis pitänyt.Hyvä nainen,jälkeenpäin turha narista kun paskat on housuissa.

Juuri noita sanoja tahtoisin käyttää, mutta kun kumppani ei halua kuulla, joten olen jokseenkin hiljaa.
Anteeksi vaan ap! Naisilta kysyttiin miehet vastasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:

Juuri noita sanoja tahtoisin käyttää, mutta kun kumppani ei halua kuulla, joten olen jokseenkin hiljaa.
Anteeksi vaan ap! Naisilta kysyttiin miehet vastasi.

Tee myyrän työtä.Iniset nautinnossasi ja kehut miehesi penistä ja sillai.Kauttarantain johdattelet hänet erotiikan saloihin silleen ettei hän edes huomaa.Eiköhän jossain vaiheessa mörököllinkin suusta ala pursuamaan eroottista stooria.Siinä paisuu pimppi sekä penis ennen big bang;ia.

Se on ihanaa jos mies aantelehtii ja puhelee jotakin kiihottavaa! Mutta sekin pitaa tehda ns oikein, joskus kuulee ihme laahatysta ja ininaa, sen pitaa olla sellaista miehekasta sen aantelyn niin sitten, mmm!! :)

Miehet aaneen, tuppisuut on out!

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Naisen ääntely rakastellessa kauneinta musiikkia.Kun sitä musiikkia saat kuulla,tiedät olevan lähellä grande finaalia,hetken jaksat omaa finaalia pidätellä.

Naapurit vaan harvemmin tykkää.... mur

Aika hiljaista on ollut :I

Joskus meinaa lopussa vahingossa jotain ääntä tullakkin mutta "tukahduttaa" ainakin osan.

Tätä samaa ääntelykysymystä olen miettinyt usein itsekkin ja pitänyt pientä galluppiakin :P

Vastauksista taisi enemmistö sanoa, että ääntelee. Jos oikein muistan.