Kysymys parisuhteesta? Mistä teillä puhutaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Olen viime aikoina alkanut kiinnittää huomiota, että meillä ei enää (tai onko koskaan) kunnolla puhuttu syvällisemmin mistään... kaipaisin kunnon keskusteluja sekä omista asiosita - parisuhteesta mutta myös ihan yleisistä asioista vaikkapa politiikasta tai maailman tilanteesta, trendeistä jne..

Olemme kyllä suht samaa mieltä monista asioista, mikä ehkä vaikeuttaa ... pitäisi osata kysyä hyviä kysymyksiä, mutta mies ei sitten enää jaksa keskustella, jos menee liian syvälliseksi. Mua on alkanut harmittaan tää ihan hirveesti. Haluaisin keskustella asioista ja erityisesti omista asioistamme. Mutta mitä tehdä, miten päästä alkuun...tiedän että keskustelemalla ja kertomalla asioista, mutta jotenkin tuntuu että se on turhaa enää edes yrittää aloittaa tätä samaa jauhaa.. Olen siis ennenkin "valittanut" tästä keskustelun puutteesta / pinnallisuudesta.

Ollaan oltu kauan yhdessä ja ehkä siksi mies ajattelee tuntevansa mut niin hyvin, että kaikki on selvää... Hän ei kysele mun jaksamista, vointia tai tekemisiä..

Keskustelut pyörii lasten asioissa, muiden (lähisuku/ julkkikset) asioissa, miehen harrastuksissa tai säässä. Mistä teillä keskustellaan? Oisko ideoita mitä mä voisin tehdä...muuta kuin alkaa kattella uutta miestä ?

Meillä keskustellaan joka päivä vaikka minkälaisista asioista, mutta parhaat keskustelut me saadaan aikaseksi yleensä iltaisin, kun poika on jo nukkumassa. Yleensä meillä on silloin nokan edessä iltapalaa ja vietetään aina iltaa kynttilävalaistuksessa, myös kesällä. Kai se on yleensä jo se tunnelma mikä siinä tilanteessa saa niitä keskusteluja aikaseksi. Meillä ei myöskään ole digiboksia niin meidän tulee keksittyä sitten ajanvietettä toisistamme eli luetaan yhdessä kirjaa tai sitten keskustellaan jos ei muuta puuhaa sillä hetkellä ole. Kun ei televisiokaan ole iltaisin mölyämässä niin sekään ei vie niitä keskustelunaiheita huomiollaan mielestä.