Kysymys seksistä ja parisuhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä vaan"

Vieras
Minut raiskattiin alkuvuodesta ja se oli erittän kauhea kokemus. Tuntui etten koskaan voi enää luottaa kehenkään mutta nyt olen löytänyt ihanan miehen. Hän tietää tästä tapahtumasta ja ymmärtää että minua pelottaa seksi. Hänelle se on okettemme harrasta vielä seksiä mutta minulle ei. Pelkään etten enää koskaan pysty nauttimaan seksistä. Onko kellään vinkkejä mitä voisin tehdä ?

Pahoitteluni, että olet joutunut kokemaan tuon. :hug:

Ainoa neuvoni on, että uudelleen vain hevosen selkään. Kokeilette seksiä. Ekalla kerralla se tuskin tulee olemaan mitenkään nautittavaa, varautukaa siihenkin, että jänistät jossain vaiheessa ja juttu pitää keskeyttää. Mutta kun eka kerta on ohi, sujui se miten ontuen tahansa, huomaat, ettei sinulle tapahtunut mitään kamalaa. Muutaman kerran jälkeen luottamus kasvaa ja pikku hiljaa, ajan kanssa, seksiin palaa ilo.

Lisään, että älä ota paineita siitä, että seksin pitäisi olla ihanaa ja kaikin puolin nautittavaa. Sinussa ei ole mitään vikaa, vaikka toipumiseen menisi kuukausia. Sinulla ei ole velvollisuutta päästä tapahtuneesta yli hetkessä, vaikka uusi miehesi olisi miten ihana tahansa. Kyllä hän ymmärtää.

Minusta tuntuu aika lyhyeltä ajalta palautua noin ikävästä kokemuksesta. Anna nyt vaan ajan mennä ja ajatustesi selkiytyä, elä pidä mitään kiirettä. Teet vaan mikä sinusta tuntuu hyvältä. Vertaistukikin voisi olla hyvä juttu sulle, saisit vähän perspektiiviä asioiden suhteen.

Odota muutama kuukausi, jos siltä tuntuu. Jos ei ala helpottamaan, niin harkitse ammattiapua. Hienoa kuitenkin, että mies ymmärtää ja jaksaa odottaa, toivottavasti pääset tapahtumasta yli ajan kanssa.

En kertonut tekstissä että käyn kyllä ammattilaisen luona keskustelemassa. En tiedä kirjoitanko liian tunnistettvasti mutta ehkä suurin syy siihen miksi minu pelottaa on se että tekijä oli entinen mieheni... Kiitos kaikista ajatuksiata. :) Yritän rohkaistua kun hetki on sopiva.

Yhteistyössä