Kysymys synnytyksestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa-a, ei kai tuohon mitän oikeaa vastausta ole. Käynnitystä saatetaan vauhdittaa tipalla niin se voi olla nopeampi mutta kyllähän jotkut synnyttävät tosi nopeasti ihan luonnollsiestikin.

Itelläni moellmat käynnistetty. Ekassa tarvittiin tippa stekemään supistuksia ja toka tuli vain kalvojen puhkasulla ja nopeemin kun eka.

Mulla oli kuopuksen spontaani synnytys nopeampi kuin esikoisen käynnistetty. Tosin ekaa synnytystä käynnistettiinkin pari vuorokautta cytoteceilla täysin epäkypsästä tilanteesta...

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
Mulla oli kuopuksen spontaani synnytys nopeampi kuin esikoisen käynnistetty. Tosin ekaa synnytystä käynnistettiinkin pari vuorokautta cytoteceilla täysin epäkypsästä tilanteesta...

esikoisen synnytys käynnisettiin ja tila oli aivan epäkypsä (sanojasi lainaten :) ) ja ei ollut edes laskeutunut. Laitettiin vain kahdesti sitä tahnaa tuonne alas.

Ja nyt mietin et jos tää kakkonen käynnistys itestään niin oliskohan mitenkin salamasynnytys ..

Mulla molemmat käynnistettyjä ja nopeutunut vaan. Th veikkaili että jos kolmas tulee ja spontaanisti käynnistyy niin ei varmaankaan tarvitse kauaa kotona odotella.

Esikoisen synnytys käynnistettiin, kun tuli lapsivedet, mutta ei supistuksia. Kuopuksen synnytys eteni ihan spontaanisti. Käynnistetty synnytys kesti 8h30min. toinen noin 6h.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mulla molemmat käynnistettyjä ja nopeutunut vaan. Th veikkaili että jos kolmas tulee ja spontaanisti käynnistyy niin ei varmaankaan tarvitse kauaa kotona odotella.

sitä just tässä mietin et kauanko kärsii kotona olla ennen sairaalaan lähtöä.

Esikoisen synnytys oli sellannen et selkää särki ekat tunnit ja sit siirty vasta mahan puolelle ja sit aukeskin paikat tosi rivakkaan. saliin kun päästiin niin alko jo ponnistukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Se on ihan synnytyskohtainen juttu.
Mulla käynnistettiin viikolla 38, lähti heti ja oli supernopea, esikoista pakersin maailmaan 21 tuntia.

voitko kertoa miksi sulla käynnistettiin toisesta vauvasta.oliko hän perätilassa vai liian iso?mulla on kakkosesta viikon päästä synnytystapa-arvio että sitten kai tiedän miten vauva tähän maailmaan tulee.esikoinen syntyi normaalisti ajallaan.

Yhteistyössä