Kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erica

Vieras
Eli eilen illalla hommailtiin miehen kanssa. just kun oli parhaimmat sessiot käynnissä ja loppuhuipennus lähellä niin mies sanoi et käy äkkiä kusella!!?? ihmettelin, että hä? sanoi että kusettaa paljon kun joi pari siideriä. musta tuntui et sama kun mä sanoisin miehelle kesken kaiken, että lähempä tästä paskalle äkkiä vaan.

ei se sit menny vessaan mut kyl ihmettelen.. miten miehet voi edes kusta jos seisoo??

vai olisko mies menny tekee vessaan jotain muuta mitä minä en tiedä?

kyl joillain miehillä voi tulla kesken aktin myös oikeesti kusihätä!! Jos ei käyny ennen tyhjentään rakkoa. Täys rakko voi olla myös este koko touhuille! Jos meinaat jotain imblanttia tms. ni ei sillä ois seissy jos jotain sellaista ongelmaa ois

Kyllä minä ainakin olen joskus joutunut menemään pissille kesken aktin, niin kaippa miehellekin voi tulla kusihätä. Parempi kun käy kusella pöntöllä, eikä sitten lurauta sisääsi samalla, kun mälli tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja peikot:
kyl joillain miehillä voi tulla kesken aktin myös oikeesti kusihätä!! Jos ei käyny ennen tyhjentään rakkoa. Täys rakko voi olla myös este koko touhuille! Jos meinaat jotain imblanttia tms. ni ei sillä ois seissy jos jotain sellaista ongelmaa ois

WTF? :D

kyl se kävi ennen hommia vessassa viel, mut lähinnä aattelin et menikö vessaan räplii itteesä jotenkin..

ehkä sil oikeesti oli sit rehellinen pissahätä vain :)

pitkästä aikaa kumminkin oli NIIIN ihanaa se..

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja peikot:

WTF? :D

:laugh: imblanttia...

munki mies kävi eilen kusella kun pantiin, eikä mua haitannu ollenkaan, koska tämä kusitauko vaan pitkittää nautintoa...ja niinhän se tekikin, hän jaksoi ja jaksoi ja mä tykkäsin. joskus jopa useampaan kertaan joutuu käymään, mut mitäs tuosta. kaipa se seksi saa nesteet kiertoon.

joskus jopa sanon että meneppäs tuonne...että pitkittyis seksi.

Yhteistyössä