Olenko vainoharhainen tai ikävä kyllä oikeessa miehestä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pääpipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jjj";23117545]Sun mies selvästi pettää sua, tai ainakin yrittää toistuvasti. Avaa jo silmäs ja jätä mies. Ei se näköjään muutu. Eihän sun miehes ole YHTÄÄN luotettava![/QUOTE]

Komppaan tätä. Ja lisäisin vielä, että aloittajan on ihan turha odottaa ja uskoa, että mies muuttuu ja suhde paranee. Tuo on jo niin selvä kaava, että tuota pettämistä tulee ihan satavarmasti jatkumaan niin kauan kun yhdessä olette.

[QUOTE="a p";23122177]
Mä kyselin täältä et jos jotain kiinnostaisi auttaa ja kertoa mulle vinkkejä et saisin mustaa valkosella.. sitä ennen en ole ottamassa eroa... sit saatte vast nauraa ja sanoo "mitäs me sanottiin" kun jos ikävä kyllä saan todisteet asialle että jotain on tapahtunut.. koska me ollaan aika vapaa pari...[/QUOTE]

Siis mitä todisteita vielä kaipaat??? Oletko nyt oikeasti noin sokea rakkaudesta vai vain typerä. Sinullahan on todisteita vaikka kuinka paljon matkan varrelta. Jos mies sanoo menevänsä kauppaan, mutta on toiselle naiselle sanonut tulevansa tämän luo kahville, ja olet tämän kirjallisena nähnyt, niin MITÄ IHMEEN TODISTEITA ENÄÄ ODOTAT????
Siis odotatko että saat käsiisi videon jostain miehesi salapanosta, vai millä sinut saa uskomaan?

tosi surullista kyl.. :/ harmittaa sun puolesta... mut ihmettää näiden siis tosi harvojen vastaus kuten tuo viimeinenkin että tossa sun tilanteessa sä varmaan kaipaatkin haukkumista :( ja joku ei osaa lukea et jos ootte ollu suhteessa jo 6-7 vuotta niin voi siitä jo päätellä et ei mitään teinimeininkiä enää oo...
Usko miehees niin paljon et anna anteeksi ja yritä unohtaa.. kumminkin sain sen käsityksen et muuten menee tosi hyvin ja lapsien kanssa on kans hyvä.. ei saa antaa tommosten pienien asioiden antaa rikkoa muuten hyvää suhdetta..

Siis mitä todisteita vielä kaipaat??? Oletko nyt oikeasti noin sokea rakkaudesta vai vain typerä. Sinullahan on todisteita vaikka kuinka paljon matkan varrelta. Jos mies sanoo menevänsä kauppaan, mutta on toiselle naiselle sanonut tulevansa tämän luo kahville, ja olet tämän kirjallisena nähnyt, niin MITÄ IHMEEN TODISTEITA ENÄÄ ODOTAT????
Siis odotatko että saat käsiisi videon jostain miehesi salapanosta, vai millä sinut saa uskomaan?

PEESI! Tässä tekstissä kiteytyy kaikki se mitä minäkin mietin!! Toi käytöshän on jo pettämistä!! MITÄ helvelin todisteita vielä kaipaat, sullahan on jo niitä vaikka kuinka! Jotenkin vaikuttaa, että vaikka saisit mitä tahansa tietää, niin jonkun tekosyyn varjolla vain jatkaisit suhdetta.. Ota nyt hyvä ihminen itseäsi niskasta kiinni ja EROA. Miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen valehtelevaan ihmiseen??? EN taas tajua yhtään tätä menoa täällä..huoh

On kyllä kummaa nää todisteet mitä ihmiset odottaa. Tosi asiahan on se, että jos et itse ole samassa huoneessa näkemässä, kun akti tapahtuu, niin todisteita ei ole. KAIKEN muun voi selittää joksikin muuksi.

[QUOTE="vieras";23128972]On kyllä kummaa nää todisteet mitä ihmiset odottaa. Tosi asiahan on se, että jos et itse ole samassa huoneessa näkemässä, kun akti tapahtuu, niin todisteita ei ole. KAIKEN muun voi selittää joksikin muuksi.[/QUOTE]

Joo samaa mieltä. Surullista mutta totta on ettei mies luultavasti ikinä tuu muuttumaan. Taukoa voi pitää hetken aikaa mutta ei seepra pääse raidoistaan ellei itse ihan tosissaan näe ongelmaa ja halua muuttua. Tuollainen tuuliviirisuhde on todella kuluttava eikä mies ole hyvä isä silloin jos hän kohtelee äitiä huonosti ja äiti kärsii.

noin. nyt tuli ero. toivottavasti tulis mahdollisimman monta mitäs sanoin :'( anteeksi sarkastinen kirjotustyylinen mut joo.. toivottavasti joku ees ymmärtää kun suututtaa,ja tuntuu et kaikki kaatunu päälle ja silti niin saakurin kamalaolo sisältä kun joku ois repiny auki..

MITÄ MÄ SANOIN!! haahhahahahahahha. ja turha valittaa et on paska olo, ite olit siin paskas suhtees nii kauan ja annoit toisel tehdä noin. kärsi kärsi kärsi mut toivottavasti kakaras o fiksumpii ja viel kiukuttelee sul ku oot antanu ton paskan vaikuttaa niihinki"!!! HAHAHAHAHHAHAHAHA

Ap, mä tiiän miltä susta tuntuu. Olin itse tollasessa paskasuhteessa 6 vuotta, mistä siunaantui yksi lapsikin. Jollain ihmeellä pääsin kuitenkin eroon miehestä, ja nyt en vois olla onnellisempi siitä päätöksestä. Tietenki oli vaikeaa.
nyt seurustelen niin mahtavan miehen kanssa, että mietin miten oonkin joskus voinu olla tollasessa suhteessa. Todella raskasta epäillä kokoajan toista ja olla ahdistunut. nyt on paljon parempi olo kun tietää, että voi luottaa :)

kyllä se siitä ap, tsemppiä!

Yhteistyössä