M
"mmmm"
Vieras
Minullakin on mies joka on aivan loistoisä mutta...
Voin rehellisesti sanoa että olen kaikkeni yrittänyt suhteemme eteen, ymmärtää, tukea jne. Sitten sainkin selville että mies lähettelee seksiviestejä toiselle naiselle ja sitä on jatkunut lähes vuoden. Kaikki mureni. Minusta tuntui että olen asunut ihan vieraan ihmisen kanssa, koska se ihminen jonka kanssa luulin olevani ei olisi tehnyt sellaista. (Ne viestit tuli selville vahingossa ja sitten selvitin loputkin)
Miehestä kuoriutui joku muu, olin hajalla itkin, katsoi pitkin nenän vartta ja oletti että unohdan koko asian samalla, nyt kun se tuli selville on asia sitten samalla käsitelty. Rakastan liikaa ja haluaisin taas jatkaa mutta tiedän että voin raastaa itseni sekopäiseksi koska arki ns. normaalia + miehen pahaa tuulta paitsi kun olisi seksiä vailla jolloin on lempeä yms. jollaisena hänet muistan.
Kun olen tietoisesti pyrkinyt ajattelemaan muistojani ja asioita järjellä, yhä vähemmän hän on se mies jonka kanssa voisin elää enää. Se ketä rakastin olikin vain mieheni ruusunpunaisten lasien läpi nähtynä, ei todellisuutta. Tämä kappale ehkä kuvaa tuntemuksiani parhaiten:
We've been down this road before, we both now where it lead.
I can't say what the future hold or what I gonna do.
I just know, I got a bit of life, I planned to live with you.
But don't get me wrong!
I'm not trying get you back.
Don't get me wrong!
I just call you to tell you...
I'm moving on,
taking what's left of me,
don't know what will be next for me.
But I'm moving on,
'cos you didn't see,
you have the best of me!
I don't wanna know who you are with right now.
I just wanna live my life somehow.
Everything you had, I wanted it so bad,
now it is just an empty space in sad.
All the little things that we use to share...
Not ashamed to tell you: I still care,
I still care...
Voin rehellisesti sanoa että olen kaikkeni yrittänyt suhteemme eteen, ymmärtää, tukea jne. Sitten sainkin selville että mies lähettelee seksiviestejä toiselle naiselle ja sitä on jatkunut lähes vuoden. Kaikki mureni. Minusta tuntui että olen asunut ihan vieraan ihmisen kanssa, koska se ihminen jonka kanssa luulin olevani ei olisi tehnyt sellaista. (Ne viestit tuli selville vahingossa ja sitten selvitin loputkin)
Miehestä kuoriutui joku muu, olin hajalla itkin, katsoi pitkin nenän vartta ja oletti että unohdan koko asian samalla, nyt kun se tuli selville on asia sitten samalla käsitelty. Rakastan liikaa ja haluaisin taas jatkaa mutta tiedän että voin raastaa itseni sekopäiseksi koska arki ns. normaalia + miehen pahaa tuulta paitsi kun olisi seksiä vailla jolloin on lempeä yms. jollaisena hänet muistan.
Kun olen tietoisesti pyrkinyt ajattelemaan muistojani ja asioita järjellä, yhä vähemmän hän on se mies jonka kanssa voisin elää enää. Se ketä rakastin olikin vain mieheni ruusunpunaisten lasien läpi nähtynä, ei todellisuutta. Tämä kappale ehkä kuvaa tuntemuksiani parhaiten:
We've been down this road before, we both now where it lead.
I can't say what the future hold or what I gonna do.
I just know, I got a bit of life, I planned to live with you.
But don't get me wrong!
I'm not trying get you back.
Don't get me wrong!
I just call you to tell you...
I'm moving on,
taking what's left of me,
don't know what will be next for me.
But I'm moving on,
'cos you didn't see,
you have the best of me!
I don't wanna know who you are with right now.
I just wanna live my life somehow.
Everything you had, I wanted it so bad,
now it is just an empty space in sad.
All the little things that we use to share...
Not ashamed to tell you: I still care,
I still care...