mikä on..mahakipu
Mikä hitto on ku maha ja selkä on silleen menkkamaisesti kipee? pillerit lopetin helmikuussa, jos kierto on sama menkkojen pitäs alkaa vasta 26.3 ? Voiko esim ovulaatio ilmetä näin vai mikä hitto mun kropas on??
no mie kun sain tuommosia kipukohtauksia niin olin raskaana ja ne kivut oli niin rajuja menkkaoirekipuja että jouduin ottamaan panacodia kipuihin. ja kun eivät hellittäneet niin tein raskaustestin ja positiivinenhan se oli
mä just vasta lopetin pillerit jos kierto tosiaan sama kun pillereiden aikaan, niin menkkojen pitäs alkaa vasta ens viikon perjantaina. Ja toivottovasti ei alkaiskaan oon kylläkin varautunut hilppasen pidempään yritysaikaan, vaikkakin kaikki lapset saanu alkunsa melkeen pelkästä ajatuksesta
Mulle tuli ihme kipuja kans pillereiden jätöstä. Siis ihan muuten vaan, kai se on se kun keho yrittää suhtautua uusiin muutoksiin. Tai sitten voi tosiaan olla oviskin..tai raskaana. Vaikeahan se on sanoa..
Onko tullut tyhjennysvuotoa? Sitä tyhjennysvuotoa odotellessa ainakin itellä oli viimeinen viikko ihan pelkkkää menkkaoloa.
tyhjennysvuoto on tullut, ovista odottelen se joko meni jo tai on tulossa Onhan se aika epätodennäköstä ekasta yrityskierrosta raskautua, mutta toivoa voi silti, varsinkin kun aina olen raskautunu helposti
voihan se plussa tosiaan ekastaki kierrosta tulla toivotaan että se sinulla olisi sitä.
minulla kierto ollut aina 32 päivää mutta tässä kuussa ovulaatio reippaasti myöhässä ja nyt siis vasta eilen oli kova vatsakipu ja ovis testiin tuli plussa. tänään ovistesti näyttääkin jo ihan selkeetä negaa mutta limantulo senkus liääntyy.. eli ovis tulossa tai mennyt.. sitä ei tiedä