kysynkö vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön tyllerö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön tyllerö

Vieras
Tarvitsen nyt palstaraadin mielipidettä, olen ihan kiikun kaakun omien fiilisten kanssa, enkä tiedä kummalla tavalla teen.

Eli tässä juttu lyhyesti:

Mies haikailee satunnaisesti epämääräistä exäänsä kaukaa menneisyydestä (en tiedä tarkasti mitä heidän välillään on tapahtunut), ei tapaa eikä soittele, ei ota mitään suoraa kontaktia häneen toistuvasti, mutta tiedän että haluaa tietää mitä ko. henkilö tekee nykyään ja ehkä on selvittänyt henkilön nykytilannetta netin välityksellä.

Mies ei tiedä että minä tiedän hänen haikailuistaan.

Henkilö kuuluu miehen nuoruuteen, selvää parisuhdetta heillä ei ilmeisesti ole ollut ja mies sanoo ettei mitään erityistä heidän välillään ole ollut, mutta miehen olemus tämän kertoessa antoi ymmärtää ihan päinvastaista.

Ongelma on siinäkin, että tapasivat muutama vuosi sitten eräässä kokoontumisessa (en ollut paikalla) ja sitä kautta minulle selvisi tämä koko kuvio, aiemmin en ollut edes kyseisestä henkilöstä kuullut. Olen nähnyt ko. henkilön kuvissa aiemmin vahingossa, kuvissa jotka ei ollut alunperin minun silmilleni tarkoitettu.

Nyt mua häiritsee, enkä tiedä mitä tehdä, nostanko kissan pöydälle vai en?

Kysynkö mieheltä asiasta, vaikka se tietää todennäköisesti pahaa riitaa?
Miehestä on todella vaikea saada mitään irti, joten todennäköisesti mulle ei jää mitään tietoa käteen, paitsi riita.

Mitä mun nyt kannattaa tehdä? Olen yrittänyt vaan unohtaa koko homman, mutta se "pulpahtelee" esiin aina vuoden-kahden-kolmen välein ihan hölmöissä yhteyksissä.