Kysynpä tyhmiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Tuosta s-tilistä.Mä kun vasta otin sen niin nyt oln hieman ulalla.
Kävin äsken katsomassa s-tilin tilannetta ja siellä oli että tilisi saldo on *** euroa.Eli että viime kuun bonukset olisivat jo tilillä.Kuitenkin niissä tilitapahtumissa oli että 10.7 maksetaan tilille tuo summa.Eli onko siellä tilillä jo ne rahat kun tilin saldo kuitenkin on sen verran vai tuleeko ne vasta nostoon huomenna?

Itse otin kk sitten kortin ja nyt pähkäilen millon saan sen toisen luvun siihen että pääsen kirjautumaan omille sivuille. Siis mikä se nyt onkaan joka laitetaan siihen kortin numeron lisäksi niin se puuttuu... Kuinka kauan sulla ap kesti sen luvun kanssa jotta pääsit katsomaan saldosi?

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Ne rahat on siellä jo. Kirjautuvat ylennsä päivää ennen jo. Eli jos kortilla maksat, niin voit tehdä sen jo tänään.

Eli mä uskallan käydä ne sieltä nostamassa?

On se kiva kyllä näyttää muille tyhmyytensä :ashamed: .Mutta kun vasta viime kuussa avautu toi mun s-tili niin en nyt oikein osaa hahmottaa.aikaisemmin kun ne tuli tosiaan vasta 10.pvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse otin kk sitten kortin ja nyt pähkäilen millon saan sen toisen luvun siihen että pääsen kirjautumaan omille sivuille. Siis mikä se nyt onkaan joka laitetaan siihen kortin numeron lisäksi niin se puuttuu... Kuinka kauan sulla ap kesti sen luvun kanssa jotta pääsit katsomaan saldosi?

Ai tuon asiakastunnuksen.Eikös se ole niissä lappusissa jotka tulevat kerran kuukaudessa ja joista näkee sen saldon.tulee siis sen lehden mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Meillä kyllä on ollut niin, että tilin saldoon ei vielä sisälly tuota summaa, jonka maksupäivä on vasta tulossa...

Joo,mulla nyt tilin saldossa näkyy toi viime kuun bonussumma mutta tilitapahtumissa sen maksu on merkitty vasta 10.7.Siksi mä nyt hieman olen ihmeissäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:

Ai tuon asiakastunnuksen.Eikös se ole niissä lappusissa jotka tulevat kerran kuukaudessa ja joista näkee sen saldon.tulee siis sen lehden mukana.

Se varmaankin. Millonkohan se lehti ja saldo tulee?

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Ne rahat on siellä jo. Kirjautuvat ylennsä päivää ennen jo. Eli jos kortilla maksat, niin voit tehdä sen jo tänään.

Eli mä uskallan käydä ne sieltä nostamassa?

On se kiva kyllä näyttää muille tyhmyytensä :ashamed: .Mutta kun vasta viime kuussa avautu toi mun s-tili niin en nyt oikein osaa hahmottaa.aikaisemmin kun ne tuli tosiaan vasta 10.pvä.

En tiedä onnistuuko nosto, (voihan sitä käydä koittamassa) mutta jos on S-tilikortti, niin sillä voit tänään jo maksaa.

Se varmaankin. Millonkohan se lehti ja saldo tulee?

mulla meni niin et otin sen kortin helmikuun alkupuolella, ja varsinaisen kortin sain kuukauden päästä. lehti tulee vasta seuraavalla kuulla, eli sitä ei saa sinä kuuna kun kortin on hakenu.

Yhteistyössä