Onko teillä kenelläkään muulla töissäkäyvällä äidillä näin? (kesälomaraha-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyytti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on ihan tapauskohtainen. Ei niiden tarvitse olla tilillä silloin kun loma alkaa. Ei sen takia ruveta mitään erillisiä palkka-ajoja tekemään, ei meillä ainakaan. Maksetaan muiden liksojen yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:
Mulla tulee heinäkuun 15. Onko ihan työpaikkakohtainen juttu, en tiedä..

Mutta siis, jos olet ollut vaikka heinäkuun ensimmäisestä päivästä lähtien lomalla ja rahat saat kuitenkin vasta heinäkuun tilin yhteydessä 15.pv.
Olet ollut siis 2 viikkoa jo lomalla ennen kuin saat lomarahat?

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
Se on ihan tapauskohtainen. Ei niiden tarvitse olla tilillä silloin kun loma alkaa. Ei sen takia ruveta mitään erillisiä palkka-ajoja tekemään, ei meillä ainakaan. Maksetaan muiden liksojen yhteydessä.

O.K. Minua vaan ihmetyttää. Kun kaikilla muilla tuntemillani ihmisillä on aina lomarahat silloin tilillä, kun loma alkaa. Itse saa odottaa monta viikkoa, kun maksetaan vasta normitilin yhteydessä :(.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:

Peesi, ihan normaalia :D

Yhteistyössä