Kysytääs taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Forrest Gumpia oon kyl useammanki kerran miettiny... et mikä siinä mulla menee ohi? Ku mä en näe siinä mitään hirmusen erikoista...

Se on (niinkuin melkein kaikki muutkin) kirjana loistava ja elokuvana huono.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Forrest Gumpia oon kyl useammanki kerran miettiny... et mikä siinä mulla menee ohi? Ku mä en näe siinä mitään hirmusen erikoista...

Juu mä en kirjaa oo lukenutkaan... Ainoastaa leffana katsonut kahesti eikä mulle auennu toisellakaan kertaa se sen juju, et miks se niin arvostettu leffa ois... dorka mikä dorka :D

Fort Washingtonin sankarit :heart: :heart: Parista asunnottomasta miehestä kertoo ja toinen oli autistinen tai jotain... hitsi kun en tarkemmin muista kun siitä on pitkä aika kun oon nähnyt. Ihana leffa kuitenkin!!! Matt Dillon muistaakseni pääosassa

Spun oli viimeisin elokuva jota jäi miettimään, kertoo muutaman päivän tripistä. ja toinen katseltava viimeaikoina on ollut leffa joka tehtiin mayan kielellä, joku varmaan muistaa nimen

Juu mä en kirjaa oo lukenutkaan... Ainoastaa leffana katsonut kahesti eikä mulle auennu toisellakaan kertaa se sen juju, et miks se niin arvostettu leffa ois... dorka mikä dorka :D

Lukaseppa joutessas se kirja, en miäkään elokuvana siitä pitänyt yhtään =)

Unelmien sielunmessu

Tää on yks joka kyllä jää päähän junnaamaan. Aivan kamalan ahdistava elokuva, tulee surullinen olo henkilöhahmojen puolesta mutta niin mahottoman hyvä. Kesken ei kattomista voi jättää.

Lyhyesti kerrottuna juonesta, elokuva kertoo mitä on riippuvuus ja unelmat, unelmien tavoittelu, pettyminen. Mitä on kun alamäki alkaa eikä pohjaa näy ja mitä on kun pohjan kohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Juno oli kiva. Ultimate lempparit on Amerikan history x ja vihreä maili.

Juno jäi väsymyksen takia kesken. :ashamed: Vaikutti kyllä hyvältä. Nuo kaksi muuta olen kattonu. :)

Nyt päikkäreille ja tosiaan, kaikki leffat aion katsoa, mitä tähän ehdotetaan, jos en ole jo katsonut. :)

Pitää vielä lisätä selainen ranskalainen elokuva kun Baise-moi (Pane mua). Elokuvan jälkeen jää aikalailla typertynyt ja likainen olo, ei ole mitään viihdettä isolla V:llä, vaan enempi matka jonnekin sairaaseen ja ällöttävään maailmaan minne ei ihan heti halua palata takasin.

Myös Kids on ajatuksia herättävä.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Pitää vielä lisätä selainen ranskalainen elokuva kun Baise-moi (Pane mua). Elokuvan jälkeen jää aikalailla typertynyt ja likainen olo, ei ole mitään viihdettä isolla V:llä, vaan enempi matka jonnekin sairaaseen ja ällöttävään maailmaan minne ei ihan heti halua palata takasin.

näihin yhdyn myös

yks niistä harvoista leffoista joiden jättäminen on ollu pakko jättää kesken siksi että inhotti niin paljon. Tuli ihan liian paha olo.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

näihin yhdyn myös

Kids-leffan ohjaajan Bully ja Ken Park samaa sarjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraS:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

näihin yhdyn myös

Kids-leffan ohjaajan Bully ja Ken Park samaa sarjaa.

Bully vaikuttaa varsin kiinnostavalta, täytyy käydä lainaamassa :flower:

Yhteistyössä