Mä tuossa sain idean, että jäisin nyt pariksi kuukaudeksi muksujen kanssa kotiin, jotta hekin saisivat levähtää. Ollut pitkään aikaiset aamut ja alkaa menemään vaan hankalammiksi ja hankalammiksi. Saisivat siis levätä kesän ja jatkaisivat syksyllä taas päiväkotia.
Onko muilla kokemusta et miten se sitten käytännössä menee. Oletteko saaneet pitää sen päiväkoti paikan/paikat kuitenkin vaikka sitten olisittekin kesän tai johonkin aikaa muuten vuodesta kotihoidontuella?
Mä oon yrittänyt tosiaan metsästää tota johtajaa koko alku viikon, toivon mukaan tänään saan sen kiinni, s-postiakin laittanut jo sunnuntai iltana, vaan ei vielä vastannut. Toki varmaan tämäkin asia paljon paikkakunta kohtaista, mutta monelta kuullut että näin onnistuu ja voi tehdä.
Onko muilla kokemusta et miten se sitten käytännössä menee. Oletteko saaneet pitää sen päiväkoti paikan/paikat kuitenkin vaikka sitten olisittekin kesän tai johonkin aikaa muuten vuodesta kotihoidontuella?
Mä oon yrittänyt tosiaan metsästää tota johtajaa koko alku viikon, toivon mukaan tänään saan sen kiinni, s-postiakin laittanut jo sunnuntai iltana, vaan ei vielä vastannut. Toki varmaan tämäkin asia paljon paikkakunta kohtaista, mutta monelta kuullut että näin onnistuu ja voi tehdä.