E
en tiiä
Vieras
Kysyn nyt siis täälläkin kun odotuspuolella ei kukaan tunnu haluavan kertoa.. :ashamed:
Eli itselläni muksu nakottaa istua masussa. En ole juurikaan tuntenut että kovin hanakka olisi kääntyilemäänkään. Aina on potkinut alas ja pää pönköttää kylkiluissa.
Raskausviikkoja on 34 ja ensiviikolla aika lääkärille joka tekee ultran jotta onko pieni mahdollisesti kääntynyt vieläkään. Jos ei ole, edessä äitiyspolin synnytystapatutkimus (?).
Siitä alkaakin kysymysmerkkini.
Mitä siellä tehdään? Vissiin kai ultrataan sielläkin.. Ja yrittävätkö aina väkisin kääntää vai voinko kieltäytyä siitä? Jo neuvolan tutkimukset sattuu masuun nii kovasti ja saa aikaan kauheet supistukset että en todellakaan halua että pientä aletaan siellä tilsimään! Mutta onko minulla mitään sanavaltaa asiaan vai alkaavatko automaattisesti käännellä/painostaa kääntämiseen?
Ja jos muksu ei käänny, mille viikoille sektio yleensä on määrätty? Odotellaanko LA:ta vai aikaisemmin?
Ja onko sektio sitten oikeesti kuinkakin kipeää? Tehdäänkö nykyisin puudutuksessa vai nukutuksessa? Lähes poikkeuksetta kokemukset joita olen sektiosta lukenut ovat olleet negatiivisia. Tikkien repeilemistä ja kipeitä arpia vuosienkin jälkeen..
Kertokaa jotain te viisaammat ja kokeneemmat!!
Eli itselläni muksu nakottaa istua masussa. En ole juurikaan tuntenut että kovin hanakka olisi kääntyilemäänkään. Aina on potkinut alas ja pää pönköttää kylkiluissa.
Raskausviikkoja on 34 ja ensiviikolla aika lääkärille joka tekee ultran jotta onko pieni mahdollisesti kääntynyt vieläkään. Jos ei ole, edessä äitiyspolin synnytystapatutkimus (?).
Siitä alkaakin kysymysmerkkini.
Mitä siellä tehdään? Vissiin kai ultrataan sielläkin.. Ja yrittävätkö aina väkisin kääntää vai voinko kieltäytyä siitä? Jo neuvolan tutkimukset sattuu masuun nii kovasti ja saa aikaan kauheet supistukset että en todellakaan halua että pientä aletaan siellä tilsimään! Mutta onko minulla mitään sanavaltaa asiaan vai alkaavatko automaattisesti käännellä/painostaa kääntämiseen?
Ja jos muksu ei käänny, mille viikoille sektio yleensä on määrätty? Odotellaanko LA:ta vai aikaisemmin?
Ja onko sektio sitten oikeesti kuinkakin kipeää? Tehdäänkö nykyisin puudutuksessa vai nukutuksessa? Lähes poikkeuksetta kokemukset joita olen sektiosta lukenut ovat olleet negatiivisia. Tikkien repeilemistä ja kipeitä arpia vuosienkin jälkeen..
Kertokaa jotain te viisaammat ja kokeneemmat!!