Mrs.Mom: Jaa että synttäripäivä tiedossa

Just nyt kyllä vaihtaisin sen suhteen osia kanssasi, koska tää epätietosuus osaa olla välillä älyttömän raastavaa!!! Vaikka sitten taas kyllä olen kiitollinen, että luultavasti alatiesynnytyksellä tääkin hoituu.
laramaria: Tsemppiä unikouluun! Itse pidin sen vasta melkein 6v pojalle, siihen asti kestin 30min-1,5h nukutuksia ja öisiä viereenkömpimisiä. Tilannetta hankaloitti se, että teimme eroa lapsen isän kanssa kun poika oli n. 4v suht pitkään, ja sitäkin ennen jaksaminen ja itsetunto oli jotenkin nollassa, enkä löytänyt itsestäni sitä jämäkkyyttä, mitä unikoulu vaatii. Poika ollut siis aina huono nukahtamaan sen jälkeen, kun lähes 1v lopetin imetyksen. Siihen asti tissi oli yhtäkuin nukkuminen, tuttia ei huolinut. Koitan olla tekemättä tätä virhettä nyt uuden tulokkaan kanssa ja opettaa alusta lähtien että nuo syöminen ja nukkuminen ovat kaksi eri asiaa. Kattotaan kuin käy...
zuviliinin puolesta jännitän, miten kääntö menee. Pidä meitä sitten ajantasalla.
Hahaa, kättärillä mulla oli kans rv 30 verenpainekontrollikäynnillä komea nuori mies. Mukavakin vielä. Onneksi se oli äkkiä ohi

En kyllä sinänsä välitä onko lääkäri mies vai nainen, kunhan hoitaa hommansa ja on asiantunteva. Jotenkin noi on mun mielestä sit kuitenkin niin neutraaleja tilanteita ja lääkärit on oikeesti nähneet varmasti jo kaikkea.
( . ) Kivuttomia suppareita enenevässä määrin, eilenkin varmaan koko päivän, jotka äityivät alkuyöksi ihan tuntuviksi, häiritsivät untakin. Aamulla kuitenkin rauhoittuvat ja sain nukuttua eli eivät olleet sitä itseään. Nyt shiatsuhieronnan päälle olo on hyvinkin rentoutunut. Annoin luvan painella käynnistys"nappuloita", ja hoitaja neuvoi mulle käsistä ne, mitä voi itsekin stimuloida, jos tuntuu että supistukset vaan tulevat ja menevät eikä homma oikeasti etene. Nyt tuntuu, että kivuttomat harkkarit taas palailee kuvioihin, mutta ei tässä vielä kyllä mihinkään lähdetä kun vesiä tai limoja ei ole näkynyt. Tosin limatulppaa en kyllä esikoisestakaan huomannut.
MeeJoo rv38+2