LA tänään ja mies kylillä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Ihan pyllystä ko yksin kotona tunnustelen olotilaani.. tuntuu et suhde on ihan tulehtunu. Mies ei jaksa kattoa ko itken joka asiasta ja minua tietty loukkaa tuollainen, että häipyy kylään ku ite kärvistelen polttojen kans. Ja soppa on valmis..

Meinas jopa juoda rommipaukun ja sehän minut saa kiehuun. Synnärille 35km ja jos sinne yksin joudun lähteen sen takia et toinen ei voi olla juomatta edes viimemetreillä, niin-- *ARGH*

Tiedän, että miehestä tulee varmaan ihan huippuisä tälle kauan odotetulle esikoiselle, mutta miksei se tajua olla mulle tukena? Sanoo kyllä, et oon tärkein, mut tuntuu, et korttipelit tuossa kaverinluona kera kuuman rommin on 100x tärkeämpää.. Varsinki ku jaksaa kylästellä joka päivä vaikka haluaisin käydä yhdessä ulkoilemassa yms.

Välillä meinaa usko mennä ja itkettää.. tympäsee ihan hulluna.

Onkos kellään ollut tällaista tilannetta? Kaikki tutut ja tuntemattomat saa tukea ja turvaa miehistään raskausaikana ja varsinki ku h-hetki lähenee.. Ja kyse ei oo teinipojasta vaan kohta 30v ukosta..

En mä ole saanu ukosta mitään tukea raskausaikana. Sitä ei olis voinu vähempää kiinnostaa mun olotilani tai mahani asento. Mutta sitten kun vaavi syntyi niin muuttui ääni kellossa. Lapset ovat miehelle kaikki kaikessa.

Jospa sitäkin jännittää, eikä osaa oikein olla tai tiedä miten sua piristäis. ootteko puhuneet synnytyksestä, siis siitä että mies voi tuntea olonsa siellä hieman orvoksi? Ja aina kaikki ei tiedä mitä siellä pitäis tehdä,miten helpottaa äídin oloa.

En minä mitään tukea saanut ja synnytys käynnistyi niin mies oli baarissa eikä vastannu puhelimeen. Tuli sitten laitokselle ja nukkui siellä päänsä selväksi.. Huoh.. Vittu mikä paska luuseri. onneksi erosin siitä jo aikoja sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:
En mä ole saanu ukosta mitään tukea raskausaikana. Sitä ei olis voinu vähempää kiinnostaa mun olotilani tai mahani asento. Mutta sitten kun vaavi syntyi niin muuttui ääni kellossa. Lapset ovat miehelle kaikki kaikessa.

Oot kuitenki uskaltanu tulla raskaaks toistamiseenkin..? Kai se palkinto kuittaa tän kaiken..

Jotenki vaan tuntuu surkealta, jos vielä oon pahalla päällä ku lähdön hetki koittaa. Supistelen ja mökötän ;) oisin vaan niin kovasti toivonu, et tää raskausaika ois sellasta ikimuistoista ja onnellista.. ikimuistoista kylläkin, prkl!

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:

Oot kuitenki uskaltanu tulla raskaaks toistamiseenkin..? Kai se palkinto kuittaa tän kaiken..

Jotenki vaan tuntuu surkealta, jos vielä oon pahalla päällä ku lähdön hetki koittaa. Supistelen ja mökötän ;) oisin vaan niin kovasti toivonu, et tää raskausaika ois sellasta ikimuistoista ja onnellista.. ikimuistoista kylläkin, prkl!

Miehille se raskausaika ei oo niin "tuntuvaa" kuin se, kun lapsi syntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja terkka:
Jospa sitäkin jännittää, eikä osaa oikein olla tai tiedä miten sua piristäis. ootteko puhuneet synnytyksestä, siis siitä että mies voi tuntea olonsa siellä hieman orvoksi? Ja aina kaikki ei tiedä mitä siellä pitäis tehdä,miten helpottaa äídin oloa.

Just .... ja tähän mä sanon että voi mies parkaa kun sen ei tarvis muuta kun olla naisen tukena kun sillä tukala olo viimisillään ja muuta vaatis kun jättäis rommille menemättä kun laskettu käsillä ja supistelee :kieh:

Multa ei tommoselle miehen käytökselle tuu yhtään sympatiaa :headwall: aikuinen ihminen ja jos ei ton vertaa tajua niin aaaarghh!!! :kieh:

Ja ap :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
En minä mitään tukea saanut ja synnytys käynnistyi niin mies oli baarissa eikä vastannu puhelimeen. Tuli sitten laitokselle ja nukkui siellä päänsä selväksi.. Huoh.. Vittu mikä paska luuseri. onneksi erosin siitä jo aikoja sitten..

No ei se onneks oo juopottelemassa.. mut välillä tuntuu, et tuleeko tästä mitään.. tuollaista kohtaloa en tosiankaan haluais.. =/

Lohduttaudu sillä, että raskaus voi vielä ihan hyvin kestää 2 viikkoa =).

Ei vaan, ikävää että miehesi on muualla menossa. Itse kielsin mieheltä kyllä kaikki ylimääräiset menot 2-3 ennen la:ta, eikä kyllä itse edes halunnut olla silloin enää menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Just .... ja tähän mä sanon että voi mies parkaa kun sen ei tarvis muuta kun olla naisen tukena kun sillä tukala olo viimisillään ja muuta vaatis kun jättäis rommille menemättä kun laskettu käsillä ja supistelee :kieh:

Multa ei tommoselle miehen käytökselle tuu yhtään sympatiaa :headwall: aikuinen ihminen ja jos ei ton vertaa tajua niin aaaarghh!!! :kieh:

Ja ap :hug:

No tältä minustakin tuntuu!!! Valittee vielä viime hetkellä kaverit, vaikka vois olla lämmittämässä kauratyynyä ja pitämässä seuraa.. mutta periaatteena näyttää olevan, että kaikki mitkä voin tehä yksin niin kans teen!!

on kuitenki eläny vauhikasta elämää nuoruudessaan ja oli ikionnellinen vauvauutisesta, jota n.1v "yritettiin".. kavereilleen kuulin sanovan, ku meinasivat et loppuu pitkään nukkumiset yms. et ei haittaa yhtään, nyt on kaiken tämän aika.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Annahan tulevan isin viettää omaa vapaa aikaa vielä kun voi..... Ei kai toi nyt maailmaa kaada.

Sitä on jotenki niin sekasin iteki ku ei tiedä millon se lähtö tulee.. olo on kuitenki kamala niin tuntuis kivalta, et toinen ois pitämässä seuraa. Omaa aikaa se on tosiaan viettäny - minä hoidan kodin, koiran yms. mahan kanssa.

Ja maailman kaataaki vasta se, et ku neljättä päivää putkeen pyytää toista jäämään kotiin, et vois käydä ulkoilemassa ku ei yksin uskalla kauas mennä niin silti kaverit vie voiton.

Yhteistyössä