Lääkäri kertoi mulle tänään, että mä tuun raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja en nyt ymmärtäny;22367074:
Siis mitä ihmettä
Olet ottamas ehkäsyä vai et ole?
Jos oot niin käytät siihen asti kortusa,jos et niin sit et käytä.Niin yksinkertaista.
Eihän se lekurin vika oo jos sä et haluu ehkäsyy ottaa,ja haluut raskautua.

No niin siis mä totesin lekurille että jos en alota nyt pillereitä vaan käytän kortsua ton pari viikkoa mikä menee että saan tietää saanko lääkitystä. Niin lekuri oli sitä mieltä, että mun pitää alottaa ne pillerit täksi pariksi viikoksi koska kondomin kanssa tulen raskaaksi. Tuo on se suurin pointti mikä musta kuulostaa äärettömän tyhmältä lääkärin suusta.

No niin siis mä totesin lekurille että jos en alota nyt pillereitä vaan käytän kortsua ton pari viikkoa mikä menee että saan tietää saanko lääkitystä. Niin lekuri oli sitä mieltä, että mun pitää alottaa ne pillerit täksi pariksi viikoksi koska kondomin kanssa tulen raskaaksi. Tuo on se suurin pointti mikä musta kuulostaa äärettömän tyhmältä lääkärin suusta.
Hmm. Mut jos hormoniehkäisy ei oikein sovi, niin sinuna en ainakaan alkais elimistööni laittamaan hormoonia, edes pariksi viikoksi.

aika outo koska menee ainakin viikon ennenku minipillereissä on täys teho päällä jos niitä ei aloita kuukautisten aikaan... aika hölmö ehdotus lääkäriltä...

Ahaa joo:D

Jos hän oletti et niitä kortsuja käytetään vaan sillon ku muistetaan tai ehitään

Hmm. Mut jos hormoniehkäisy ei oikein sovi, niin sinuna en ainakaan alkais elimistööni laittamaan hormoonia, edes pariksi viikoksi.

En aikonutkaan aloittaa pillereitä nyt edes pariksi viikoksi. Viimeksi kun hormonipillerit aloitin, mulla oli ihan sekaisin kaikki kierrot ja vuotoa tuli 3kk putkeen ja järjetön päänsärky joka päivä. Minejä en oo koskaan käyttänyt mutta oletan, että samankaltaisia sivuvaikutuksia voi niissäkin olla. Päätin siis jo lääkärissä, että jos en kerta saa minejä syödä toisen lääkityksen aikana, en aloita niitä nyt ollenkaan. Mutta lääkäri ei hyväksynyt sitä vaihtoehtoa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja en nyt ymmärtäny;22367137:
Ahaa joo:D

Jos hän oletti et niitä kortsuja käytetään vaan sillon ku muistetaan tai ehitään

juu sori sekainen aloitus, oon vielä vähä epätodellisessa mielentilassa tuon käynnin jäljiltä :D Hyvä kun nyt tuli kuitenkin pointti selväksi.

[QUOTE="ruusunmarja";22367135]aika outo koska menee ainakin viikon ennenku minipillereissä on täys teho päällä jos niitä ei aloita kuukautisten aikaan... aika hölmö ehdotus lääkäriltä...[/QUOTE]

Aijaa siinä on tommonen viikon aika ennenku on täys teho. No nyt menee vielä oudommaksi :D

En aikonutkaan aloittaa pillereitä nyt edes pariksi viikoksi. Viimeksi kun hormonipillerit aloitin, mulla oli ihan sekaisin kaikki kierrot ja vuotoa tuli 3kk putkeen ja järjetön päänsärky joka päivä. Minejä en oo koskaan käyttänyt mutta oletan, että samankaltaisia sivuvaikutuksia voi niissäkin olla. Päätin siis jo lääkärissä, että jos en kerta saa minejä syödä toisen lääkityksen aikana, en aloita niitä nyt ollenkaan. Mutta lääkäri ei hyväksynyt sitä vaihtoehtoa :xmas:

Aika outoa juttua lääkäriltä... Onko tässä taustalla jotain, että on tulut vahinkoraskauksia ja abortteja, vai mitä ihmettä?

No sehän on oikein hyvä syy kieltäytyä seksistä se päänsärky :D

Yhteistyössä