?
...
Vieras
vai niin... oon juonnu rasvatonta maitoa 10 vuotta, jokaikinen pvä yli litran päivässä.
Minulla kaksi lasta, ja toinen syntyi ehkäsystä huolimatta. Että, niinhuonosti on mun asiat
En usko tohon!!
En minäkään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
vai niin... oon juonnu rasvatonta maitoa 10 vuotta, jokaikinen pvä yli litran päivässä.
Minulla kaksi lasta, ja toinen syntyi ehkäsystä huolimatta. Että, niinhuonosti on mun asiat
En usko tohon!!
En usko tohon!!
En usko tohon!!
En usko tohon!!
Kun katsoo Antti Heikkilän ulkonäköä, niin ei hän mitenkään erityisen nuorekkaalta ja "terveeltä" näytä, sellainen perus keski-ikäinen äijä jolla vähän lihaakin luitten päällä, ja jonka sydämen voisi olettaa sanovan poks 50-60 vuoden iässä. Omalla ulkoisella olemuksellaankin vähän todistaa noista opeistaan jotain..
Ja löytyy myös tarinoita siitä miten VHH-dieetti, varsinkin jos eläinrasvoja syödään enemmän, nostaa kolesteroliarvoja.
Heikkilä on syntynyt 1946, eli onhan hän jo pian 65-vuotias.
Kolesterolista on tehty paha, koska niitä statiineja halutaan myydä. Voista on tehty paha, koska margariinia halutaan myydä. Jne. Kyllä ne jäljet johtavat rahaatekevien kassoille, jos vähän edes viitsisit kyseenalaistaa mitä sulle syötetään!
Ja Antti Heikkilä hyvää hyvyyttään ja pyyteettömästi saarnaa autuaaksitekevää ravinto-oppia itse tästä mitään hyötymättä, niinkö?
Itse oon juonut rasvatonta maitoa jo ties kuinka kauan ja lapsia on siunaantunut <3
Miten ihmeessä se meijeri hyötyy siitä, että maidosta poistetaan rasva eikä myydä vähemmillä käsittelyillä?
Miten ihmeessä se meijeri hyötyy siitä, että maidosta poistetaan rasva eikä myydä vähemmillä käsittelyillä?