K
kohta nännitönkö
Vieras
Nännien keskiosat muuttu tollaseksi ensimmäisen lapsen jälkeen kun pumppasin rintapumpulla 3kk maitoa koska lapsi ei oppinut imemään rintaa. Tästä on aikaa suunnilleen tasan 4-vuotta. Kävin sillon lääkärissäkin näyttämässä näitä ja lääkäri vaan ihmetteli ja sano että jos ne ei mitenkään vaivaa niin kokeile bebantenilla voidella niitä.
Ei se bebanten todellakaan auttanut koska toi ruskea juttu on tavallaan kuollutta ihosolukkoa. Pystyn kynnen päällä nyppäsemään tollasen ruskean osan pois siitä nännistä, mutta jo muutaman päivän päästä siihen kasvaa uusi. Muutaman kerran oon varovasti irrottanut tollasen kökön ja se haiseekin sellaselle mille napanöyhtä haisee (jos nyt ootte haistellut
Todella ällöttävää! Arvatkaa tunnenko itteni friikiksi!
Jos toisen lapsen jossain vaiheessa saan niin enhän mä tällasilla nänneillä pysty edes imettämään. Oon nyt neljä vuotta antanut asian olla, mutta koska alkanut tulla vauvakuumetta niin haluaisin tietää onko tähän jotain parannuskeinoa?!
Netistä en googlettamallakaan ole löytänyt mitään vastaavaa
Ja pelottaa että jos varaan lääkärille uudestaan ajan niin se taaskin antaa asian vaan olla kuten edellinenkin lääkäri.
Laitan kolme kuvaa, tässä ensin rinnat kokonaan kauempaa

Ei se bebanten todellakaan auttanut koska toi ruskea juttu on tavallaan kuollutta ihosolukkoa. Pystyn kynnen päällä nyppäsemään tollasen ruskean osan pois siitä nännistä, mutta jo muutaman päivän päästä siihen kasvaa uusi. Muutaman kerran oon varovasti irrottanut tollasen kökön ja se haiseekin sellaselle mille napanöyhtä haisee (jos nyt ootte haistellut
Jos toisen lapsen jossain vaiheessa saan niin enhän mä tällasilla nänneillä pysty edes imettämään. Oon nyt neljä vuotta antanut asian olla, mutta koska alkanut tulla vauvakuumetta niin haluaisin tietää onko tähän jotain parannuskeinoa?!
Laitan kolme kuvaa, tässä ensin rinnat kokonaan kauempaa