V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja mitä haittaa tuosta nyt sitten on ollut???
Ei ole vain ihan näin yksiselitteistä.. mä ite juttelisin eka osastonh. kanssa ennen ku lähtisin tekemään valitusta. Valituksen tekemisestä on joskus enemmän haittaa mitä hyötyä (ku kuitenkaan nyt ei ole mitään hirveää sinänsä tapahtunu, ku tieto on menny hoitolaitoksesta toiseen, eri asia jos tieto ois menny sivileiden korviin)Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:Alkuperäinen kirjoittaja sh:Alkuperäinen kirjoittaja Q...:Alkuperäinen kirjoittaja lähärihoit.:Osaatteko yhtään valasta asiaa, kandeeko tehä valitus lääkäristä...??
Kerrot viestissä, että tällä lääkärilllä on HOITOSUHDE tähän mieheen, jonka tietoja on katsonut.
Eikö lähäreille opeteta mitään? Totta helvetissä se saa ja sen pitääkin katsoa niitä tietoja. Se on sen työtä!
Voi hyvää päivää sentään. Vaikka kuin lääkärillä on hoitosuhde tähän mieheen niin hällä EI OLE OIKEUTTA KERTOA MIEHEN ASIOITA VANHAINKOTIIN JOSSA HOIDETAAN MIEHEN VAIMOA! Miehen sairaudet/vaivat ei millään lailla koske vanhainkotia vaikka miehen vaimoa siellä hoidetaankin. Ja tämä on fakta.
sh on täsmälleen oikeassa. Vanhainkodille ei olisi saanut vuotaa mitään miehen terveystietoja. Tee valitus.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Ei ole vain ihan näin yksiselitteistä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En kerenny viä kaikkee lukee, mut tää lääkäri tekee välillä päivystysvuoroa siinä tk.ssa mis tää mies nyt on. Muuten on viereisen kunnan tk:ssa lääkärinä.
Aika eriäviä mielipiteitä näyttäis muuten olevan.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En kerenny viä kaikkee lukee, mut tää lääkäri tekee välillä päivystysvuoroa siinä tk.ssa mis tää mies nyt on. Muuten on viereisen kunnan tk:ssa lääkärinä.
Aika eriäviä mielipiteitä näyttäis muuten olevan.
ota myös se huomioon et kaikki ei ole hoitoalan ihmisiä jotka on tähän vastannu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Samainen lääkäri puhunu aikanaan äidilleni mun isosiskon(täysikänen,sama äiti siis) kilpirauhas vaivasta... Ja samaisen tk:n neuvolatäti oli juorunnu mun ekasta raskaudesta eteenpäin. Että sellasta täällä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sinä sitten ajattelit jakaa sen kaiken täällä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Samainen lääkäri puhunu aikanaan äidilleni mun isosiskon(täysikänen,sama äiti siis) kilpirauhas vaivasta... Ja samaisen tk:n neuvolatäti oli juorunnu mun ekasta raskaudesta eteenpäin. Että sellasta täällä...
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mun mielestäni lääkäri voi katsoa miehen tietoja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta tiedot kuuluivat psastonhoitajalle
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Tuosta ei nyt liene kuitenkaan mitään haittaa koidu miehelle,
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Kyseessä ei tainnut olla lääkärin halu juoruilla tai aiheuttaa haittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkäpä mies on antanut luvan antaa tiedot hoitohenkilökunnalle.
Alkuperäinen kirjoittaja pesm:Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Tuosta ei nyt liene kuitenkaan mitään haittaa koidu miehelle,
Aiheutui jo: yksityisyyttä loukattiin. Lain mukaan arkaluonteisina pidettäviä henkilötietoja annettiin lainvastaisesti sivullisille. No, mitäpä sinä tällaisesta ymmärtäisit.