lääkejelppinkiä..saako käyttää..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
jos on käytössä tablettina miranax 550mg ja panadol forte 1g(migreeniin) niin voiko jalkakipuun käyttää voltarenin geeliä (sattuu niin saatanallisesti |O |O :'( :'( niinku puukolla joku iskis noihin jalkoihin).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Kaikki ovat eri tärpää... Eli minä kyllä käyttäisin. =)

Mikä jalkaa kiusaa?

molemmat koivet... en tiiä onko tää nyt siit hiivatin likvorista(selkäydinpunktio) ku tuikkas sillo lekuri hermoon,reumasta vai migreenistä johtuvaa...mut molemmat koivet tuntuu ku mega hyper krampissa , pistelyä(semmosta puutumis pistelyä ja puukolla iskemistä jos kävelen )..
Ja nilkkoihinkin särkee
 
Joko on parempi? =)

Tuli tuossa mieleen, että en eilen suositellut akupunktiota, vaikka yleensä niin teenkin. :D Eli olisiko sinun mahdollista päästä asiantuntevalle akupunktiolääkärille?
 

Yhteistyössä