M mä Vieras 15.08.2009 #2 Varmaan ihan normaaleja kipuja,kun kohtu kasvaa ja vauva painaa siellä paikkoja.
K Karvapallo Aktiivinen jäsen 27.06.2008 4 377 0 36 15.08.2009 #4 mulla nyt rv 38 alkoi tommoset kivut kävellessä.. liitoskipuja vissiin. Ei mukavia :/
V Vernalis Aktiivinen jäsen 21.02.2008 2 916 1 36 15.08.2009 #5 Liitoskipuja Kärsin kanssa niistä jo vaikka viikkoja vasta 21+2, yhtä helvettiä..