Raskauskiloista... Minäkin olin jo valmiiksi ylipainoisen lukemissa ennen raskautta ja tottakai se on kokoajan ahdistanut, varsinkin kun esikoisesta vaaka näytti +23kg synnyttämään mennessä, no silloin normipainon ylärajalla ennen raskautta. Nyt on 38+0 viikot ja painoa tullut 12,5kg lisää, eli oon tosi tosi ylpeä ettei samalla lailla painoa tullut kuin esikoista, en usko, että tässä ehtii enää 10kg tulla

esikoisesta mulla alkoi paino nousta rv28 eteenpäin lähes 1-1,5kg/vko, söin/liikuin, tein mitä tahansa, se vaan nousi.
Oon kyllä silti ihan ylpeä tästä pötsistä, vaikka valaalta saatan näyttääkin

kohtahan tästä eroon pääsee ja sitten alkaa kadonneen vyötärön metsästys operaatio...
Mä kans tykkäsin tosta Koskisesta, oli ihan hintansa arvoinen käynti. Kysyi halutaanko tietää sukupuoli, ja sanottiin, että jos sen selvästi näkee niin antaa tulla vaan, no kertoi sitten mitä hän näkee (ja toki itsekin näimme mitä siellä on ja mitä ei), mutta lopuksi kuitenkin vielä sanoi, että älkää nyt täysin hänen lausunnon mukaan sitten ostako vaatekaappia täyteen tietyn värisiä vaatteita.