Alkuperäinen kirjoittaja yhä riippuvainen;5987726:
Nimimerkille ""0n se"". Jaksaisitkohan vastata jotain. Kirjoitit, että olet tohtoroinut itsesi irti sairaudesta. Miten, minäkin haluaisin. Olen yrittänyt vuosikausia, lukenut kaikki kirjat aiheesta, mitä olen löytänyt, meditoinut, käynyt kursseja.
Silti olen yhä koukussa, epämääräinen paha ahdistunut olo, elämänilo hävinnyt,riippuvaisuuden kohde (emme enää ole yhdessä) mielessä aamulla kun herään ja illalla kun käyn nukkumaan.En mitenkään haluaisi olla tälläinen, haluaisin unohtaa hänet (vaikka ystäviä edelleen ollaankin) ja jatkaa elämääni.
Kirjoitin viestin parisuhdepalstan toiseen ketjuun ja sitten viesti meni tärviölle. Aloin sitten selailla vanhoja ketjuja.
Vaihtelen nimimerkkejä, mutta kyllä minut tyylistä tunnistaa.
En osaa sanoa olenko vieläkin läheisriippuvainen. Mielestäni olen jo toipunut avioerostani.
Moni luulee, että olen umpirakastunut. Olen kuulema niin onnellisen näköinen.
Totesinkin siihen, että uskon universaaliin rakkauteen.
Katsoin netistä uutista Malmin putken kutojamummoista ja olisin mielelläni kommentoinut ketjuun mitä harrastaa pääkaupunkiseudulla. Olin aikoinaan kirjoittanut pitkän viestin menovinkeistä.
Hieno juttu, että Malmin ikääntyneet asukkaat ymmärtävät mielenterveysasioiden päälle.
Riittää kun löytää mieleistä tekemistä ja on liikkeellä ihmisten parissa eikä jää kotiin möllöttämään.
Teen edelleen kahta työtä ja tänään riemastuin yhden asian parissa. Pidän ihmisläheisestä työstäni.
Kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle. Yritän karsia liikaa lukemista. Mutta kyllähän tuossa meni pari tuntia aikaa, kun köllöttelin sohvalla Ilta-SAnomien parissa. Eläydyin vahvasti evakkotarinoihin.
Joten en minä ihmisenä miksikään muuksi muutu. Rakastan kuulla ja lukea tarinoita.
Ja jos joku on kiinnostunut minun elämsätä niin toki kerron tuoreimmat kuulumiseni.