Tervetuloa
Mekkalalle! :flower:
Tosi harmi,
Hapsiainen, että ultrakäynti oli niin mitäänsanomaton. Mutta pääasia tietysti, että kaikki oli hyvin! Mullakin on ollut tapana panikoida juuri ennen kaikkia tutkimuksia. Ihana pikku nenänkaivaja teillä! :heart: Meillä oli vähän samanlainen hiljainen käynti se nt-ultra, vaikka saatiin me sieltä ihan kivasti kuvia. Varmaan jotain 5 tai 6. Rakenneultrasta saatiin ehkä jotain 8 kuvaa - siinä on erikseen kuva molemmista jalkapohjistakin! :heart: Kätilö sanoi, että aina hän ei anna niin paljon, kun kaikista vauvoista ei saa montaa selvää kuvaa. Mutta kaverini mukaan esim. TAYSilla on jopa kielletty antamasta enempää kuin yksi kuva. Aika jännä ja mitätön säästökohde minusta...
Salomelle on pitänyt pitkään sanomani, että rupesin käymään pääasiassa siinä tiistaisessa joogassa, kun aika sopii mulle ja siellä ei ole läheskään niin ruuhkaista. Minulla ei muuten ole mitään maniaa siivouksesta, on vaan kauhea stressi remontista, jota en oikeastaan edes tee. Mies tekee lähes kaiken, minä lähinnä autan miettimisessä. En jaksaisi tätä sotkuista remonttikämppää edes oikein siivota... Enkä pestä pyykkiä, koska oma pesukone on kytkemättä ja pitäisi käyttää taloyhtiön konetta (ai kauhea miten rankkaa).
Delfis, miten voikin rahapäätös noin kauan viipyä?! Hyvä että olette sinnitelleet sentään, ja kohtahan saatte sitten kai vähän enemmän kerralla.
Päpsy, hassua,jos neuvola yhä kirjaa viikkoja vanhan tiedon mukaan. Kyllä sen pitäisi minun mielestäni sinnekin muuttua, jos ero entiseen on yli viisi päivää.
Raskausarvista: Uskon, että sellaisia vielä saan - en sentään ole ihan vielä saanut. Mutta siksi vaan epäilen, koska sellaisia tuli murrosiässäkin vartalon muuttuessa, ja onhan tämä venyminen nyt paljon suurempaa ja varmaan nopeampaakin kuin silloin. Ostin sitä Vichyn voidetta ja yritän nyt muistaa joka päivä rasvata.
Minua jotenkin kauheasti huvitti kun
JoJo lääkitsi mieltään vauvojen ja kissanpentujen kuvilla! =) Ihanaa, että se auttoi. :flower:
La Mer, täälläkin mietitään noita kasvatusasioita - usein olen ihan aikaani edellä ja mietin jo teini-iän ongelmia. :xmas: Olen alkanut puhua sellaisista asioista, mitä meidän pitäisi yrittää kitkeä itsestämme pois, ettei poika saisi huonoa mallia. Mutta jokainen tekee varmasti silti omat virheensä. Ei voi muuta kuin luottaa.
:wave: Hei hei
Kaapolle. :'( Luinkohan joskus jostain, että keskenmenon jäkeen olisi parin kierron ajan helpompi tulla uudestaan raskaaksi? Uskotaan niin.
:heart: piip 25+1