V
vierailija
Vieras
Ja sitten voisi jo ehdottaa josko vähän kärjellä kokeilisi.Ajatuksena erittäin ihana, mutta mulla lähtis kädet vaeltamaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja sitten voisi jo ehdottaa josko vähän kärjellä kokeilisi.Ajatuksena erittäin ihana, mutta mulla lähtis kädet vaeltamaan.
Ei sitä ehdotella, vaan tehdään. Mut ei silloin tehdä, jos on sovittu, ettei kokeilla kärjellä eikä muullakaan. Ja ennen kuin joku täällä sanoo jotain naisen suostumuksesta, niin oon täysin varma, et kaipaamani tietäis siinä vaiheessa, haluaisinko vai en. Sen kuulisi tukahdetuista voihkaisuista ja huomaisi siitä, että valuisin reisille. Silmätkin varmaan paljastaisi tunteet ja halut välittömästi.Ja sitten voisi jo ehdottaa josko vähän kärjellä kokeilisi.![]()
Mä jänistän aina.Olisi pitänyt mennä alas kytikselle, jos vaikka jänistät.
Oot tehnyt jotain rohkeitakin asioitaMä jänistän aina.
Kuten?Oot tehnyt jotain rohkeitakin asioita![]()
J’attends que ma déesse apparaisse sous forme humaine.
Olisithan sinä itsekin voinut jatkaa sitä keskustelua.Mä oisin toivonut, et oisit silloin jatkanut keskustelua, kun kirjoiteltiin wapissa. Oltais ihan hirmuisesti pidemmällä jo ja kenties siellä sängyssä alasti nyt. Mä haluaisin. Kuin kaivatulle kirjoitan.
Niin. Tiedän. Siksi olen niin rikki.Jos toinen ei ole _koskaan_ aloitteellinen yhteydenpidossa, niin häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Eteenpäin vaan ja tutustumaan sellaisiin ihmisiin jotka pitävät sinua mielenkiintoisena.
Ei ole kyse sellaisesta tilanteesta. Mut ei hän oo myöskään sanonut, et pitää mua mielenkiintoisena, Oon niin tavallinen, etten edes itse näe itseäni mitenkään erityisenä. Muuten se ei haittaa, mut usein tuntuu ihmisten seurassa, et jään jostain paitsi, kun en osaa handlata sellaista sosiaalista kanssakäymistä.Jos toinen ei ole _koskaan_ aloitteellinen yhteydenpidossa, niin häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Eteenpäin vaan ja tutustumaan sellaisiin ihmisiin jotka pitävät sinua mielenkiintoisena.
Kyllä minua kiinnostaa, mutta monelta kantilta olisi parempi jos hän olisi lähestyvä osapuoli.Jos toinen ei ole _koskaan_ aloitteellinen yhteydenpidossa, niin häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Eteenpäin vaan ja tutustumaan sellaisiin ihmisiin jotka pitävät sinua mielenkiintoisena.
Toki, mutta tuli sellainen olo, ettei hän halunnut viestiä mun kanssa, kun ei vastannut viestiin. Mä jäin vaan odottamaan ja tunsin itseni typeräksi. Sit just tuli se perusajatus, mikä mulle tulee helposti, että miten voisin taas olla niin idiootti ja toivoa, et joku haluaisi olla muhun yhteydessä. Semmosta.Olisithan sinä itsekin voinut jatkaa sitä keskustelua.