Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänäänkään ei näköjään tunnisteellisesti hyvää yötä. Tänään olisin sen tarvinnut. Se aina jotenkin tarkottaa, että oon ajatuksissa. En enää omi tipujuttuja, niihin liittyy nykyään niin monta kaipaaja ja tipua, että tuskin mulle ovat. Haluaisin olla sun kanssa. Oon halunnut jo pitkään. Olla tarkoittaa elää. Siitä mä haaveilen, sitä mä toivon.
 
🟩
🟧 Jopas jotakin.
Mitenkäs se nyt näin.
*analyyttistä
pohdintaa*
🟩
Täällä viljelemäni
pupu & porkkana
((( *🥕 * ))) huumori
oli siirtynyt Puppa-
ketjun pääaiheeksi.
! (⁠ノ゚⁠0゚⁠)⁠ノ⁠~ ~ (⁠☉⁠。⁠☉⁠) ⁠!
🟩
Spottasin P-langasta
pitkän🥕 teemarunon.
Todella hieno runo
muuten olikin, täytyy
sanoa. Mutta tämä
minun tekstieni
[ilman krediittejä]
siirtäminen
suoraan & pokkana
P-hahmon
kuvastoon laittaa
minut sangen
hankalaan asemaan:
Ilmeisesti jotkut
nyt oitis olettavat
minun liittyvän
vasuperheen
lankoihin ja
toimivan niiden
pää_käsikirjoittajana?
🟧
Ei missään nimessä
pidä paikkaansa.
En ole koskaan
osallistunut kuin
silloin tällöin >>>
kommentoinnin
muodossa sivulta.
Muuta osuutta
minulla EI tuon
fiktiivisen
harmaahapsisen
herrashahmon /
rouvasmumman
eloon ja oloon
tai heidän
maagisen vasunsa
täytesikermään ole.
🟩
OgE©
 
Ensimmäinen kesä, kun en ole laittanut joka ilta hyvän yön toivotuksia.Sitten huomasin jonkun kirjoittavan, ettei ollut saanut sitä toivotusta. Toivottavasti kukaan ei ole ominut niitä mun viestejä kun ne olivat P:lle🥹
 
Tänäänkään ei näköjään tunnisteellisesti hyvää yötä. Tänään olisin sen tarvinnut. Se aina jotenkin tarkottaa, että oon ajatuksissa. En enää omi tipujuttuja, niihin liittyy nykyään niin monta kaipaaja ja tipua, että tuskin mulle ovat. Haluaisin olla sun kanssa. Oon halunnut jo pitkään. Olla tarkoittaa elää. Siitä mä haaveilen, sitä mä toivon.
Kaunis viesti. Tipuja ja tipun kaipaajia taitaa tosiaan olla aika tavalla, harmi.
 
🟩
🟧 Jopas jotakin.
Mitenkäs se nyt näin.
*analyyttistä
pohdintaa*
🟩
Täällä viljelemäni
pupu & porkkana
((( *🥕 * ))) huumori
oli siirtynyt Puppa-
ketjun pääaiheeksi.
! (⁠ノ゚⁠0゚⁠)⁠ノ⁠~ ~ (⁠☉⁠。⁠☉⁠) ⁠!
🟩
Spottasin P-langasta
pitkän🥕 teemarunon.
Todella hieno runo
muuten olikin, täytyy
sanoa. Mutta tämä
minun tekstieni
[ilman krediittejä]
siirtäminen
suoraan & pokkana
P-hahmon
kuvastoon laittaa
minut sangen
hankalaan asemaan:
Ilmeisesti jotkut
nyt oitis olettavat
minun liittyvän
vasuperheen
lankoihin ja
toimivan niiden
pää_käsikirjoittajana?
🟧
Ei missään nimessä
pidä paikkaansa.
En ole koskaan
osallistunut kuin
silloin tällöin >>>
kommentoinnin
muodossa sivulta.
Muuta osuutta
minulla EI tuon
fiktiivisen
harmaahapsisen
herrashahmon /
rouvasmumman
eloon ja oloon
tai heidän
maagisen vasunsa
täytesikermään ole.
🟩
OgE©
Huomasin just saman asian tänään.
 

Yhteistyössä