Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiiä, miltä masennus tuntuu, enkä halua käyttää sanaa väärin.Tiedän vain, että minussa asuu nyt suru. Sellanen, mikä vie värit päivistä. Ehkä siks, että oon löytänyt sen puuttuvan palasen, jonka luo haluaisin päästä, mutta en pääse.

Notkeutta kyllä löytyy, mausta en tiedä, mut ei oo kivaa jos puret palasia lihaksista pois. Millä mä sit puolustan keijuani susilta ja karhuilta? 😁

Kysymys on vaikea kun en tunne sua, mutta sun täytyy tehdä DNA-testi, nyt elokuussa on 🐷-halpa tarjous eräällä labralla, alta 2kymppiä. Sillä saat selville myös etnistä historiaa. Oletko metsästäjä-keräilijä vai mitä porukkaa.

Itse kuulun 50%:sti eurooppalaiseen ryhmään.

Eurooppalaiset metsästäjä-keräilijät voidaan jakaa kahteen pääryhmään. Läntinen ryhmä (Western Hunter-Gatherers, WHG) asui suurimmassa osassa Eurooppaa Iberian niemimaalta Karpaateille, kun taas itäinen ryhmä (Eastern Hunter-Gatherers, EHG) asui alueella, joka ulottui Itämereltä Uralille ja sieltä alaspäin Pontikan ja Kaspian aroille. WHG:hen verrattuna EHG:llä oli paljon enemmän sukulaisuutta muinaisten pohjoiseuraasialaisten (ANE) kanssa.

Ja 25% oon tätä porukkaa

Neoliittisen Anatolian väestöt ovat suurelta osin peräisin epipaleoliittisen Anatolian väestöstä, mikä viittaa siihen, että Keski-Anatolian metsästäjä-keräilijät ottivat maanviljelyn käyttöön paikallisesti. Viimeaikaiset geneettiset tutkimukset ovat osoittaneet, että maanviljelyä alettiin harjoittaa Euroopassa Anatoliasta tulleiden maanviljelijöiden laajentuessa, jotka olivat läheistä sukua Barcınin maanviljelijöille. Nämä maanviljelijät syrjäyttivät länsimaiset metsästäjä-keräilijät suurelta osin, ja lopulta heistä tuli Euroopan nykyisten väestöjen, erityisesti Välimeren alueen väestöjen, tärkein geneettinen tekijä

🧌
En mä ajatellut kauheasti purra 😊 tai en tietty varmaksi voi sanoa. Voihan se olla että iskee hepuli enkä voi vastustaa. Mut oot paljon vahvempi kuin minä niin en ehtisi kuitenkaan purra kovin paljoa ennen selätystä. Mut joo mä otan kyllä ihan kaiken irti tästä ajatuksestani, että itseä vahvempaa saa kiusata miten haluaa 😁😘
Oon tosi pitkään halunnut tehdä geenitestin koska tuo on niin mielenkiintoista mut oon sen verran foliopää etten haluu lähettää näytettä mihinkään. Tosin tiedän sukuhistorian+historian tutkimuksen perusteella että oma isälinja on niitä ihan kaukoidästä muinoin tulleita. Tää on aihe mistä olisi höpöteltävää vaikka kuinka, ehkä hillitsen itseni. Edes jossakin. Oon jo sanonut sua mozzarellaksi ja miettinyt maistamistasi niin onneksi jonkinlaisen puhefiltterin löysin 😁
-🧚‍♀️

Jos et ole luolamies™, koska hän kuuluu keijukaiselle™.
Aww 💖 mut hei me voidaan jakaa hänet 😄 en voi ihan kokonaan omia häntä kun hän taisi kaivata jotain blondia naista ja jos se sattuisit olemaan sinä niin en tietenkään mitenkään voisi tunkea väliinne. Tälleen nettipalstaillen on vähän vaikea olla mustasukkainenkaan niin pussaa sä häntä toiselle poskelle ja mä toiselle? 😊
-🧚‍♀️

Jos et ole luolamies™, koska hän kuuluu keijukaiselle™.
Aww 💖 mut hei me voidaan jakaa hänet 😄 en voi ihan kokonaan omia häntä kun hän taisi kaivata jotain blondia naista ja jos se sattuisit olemaan sinä niin en tietenkään mitenkään voisi tunkea väliinne. Tälleen nettipalstaillen on vähän vaikea olla mustasukkainenkaan niin pussaa sä häntä toiselle poskelle ja mä toiselle? 😊
-
Ounou, nainen siis vie voiton ja luolaherrasmies jää rannalle yksin pajupilliä soittelemaan 🙇🏻

🧌
Miehet on liian ihania. Mä en pysty mitenkään vaihtamaan tiimiä 🥰
-🧚‍♀️

Yhteistyössä