V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt voit laitella "Tämä oli minulta"Aha, taas heitti minut pois tunnuksilta
En missään tapauksessa!Haluatko, että otan etäisyyttä?
Kyllä! Haluaisin kyllä tavata sinut ensin ja jutella.Pystytkö? Haluan ihan muuttaa.
JepKyllä! Haluaisin kyllä tavata sinut ensin ja jutella.
..?Ei ole hyvä tunne, se on joskus pakko kertoa.
En mä ajatellut kauheasti purraNotkeutta kyllä löytyy, mausta en tiedä, mut ei oo kivaa jos puret palasia lihaksista pois. Millä mä sit puolustan keijuani susilta ja karhuilta?
Kysymys on vaikea kun en tunne sua, mutta sun täytyy tehdä DNA-testi, nyt elokuussa on-halpa tarjous eräällä labralla, alta 2kymppiä. Sillä saat selville myös etnistä historiaa. Oletko metsästäjä-keräilijä vai mitä porukkaa.
Itse kuulun 50%:sti eurooppalaiseen ryhmään.
Eurooppalaiset metsästäjä-keräilijät voidaan jakaa kahteen pääryhmään. Läntinen ryhmä (Western Hunter-Gatherers, WHG) asui suurimmassa osassa Eurooppaa Iberian niemimaalta Karpaateille, kun taas itäinen ryhmä (Eastern Hunter-Gatherers, EHG) asui alueella, joka ulottui Itämereltä Uralille ja sieltä alaspäin Pontikan ja Kaspian aroille. WHG:hen verrattuna EHG:llä oli paljon enemmän sukulaisuutta muinaisten pohjoiseuraasialaisten (ANE) kanssa.
Ja 25% oon tätä porukkaa
Neoliittisen Anatolian väestöt ovat suurelta osin peräisin epipaleoliittisen Anatolian väestöstä, mikä viittaa siihen, että Keski-Anatolian metsästäjä-keräilijät ottivat maanviljelyn käyttöön paikallisesti. Viimeaikaiset geneettiset tutkimukset ovat osoittaneet, että maanviljelyä alettiin harjoittaa Euroopassa Anatoliasta tulleiden maanviljelijöiden laajentuessa, jotka olivat läheistä sukua Barcınin maanviljelijöille. Nämä maanviljelijät syrjäyttivät länsimaiset metsästäjä-keräilijät suurelta osin, ja lopulta heistä tuli Euroopan nykyisten väestöjen, erityisesti Välimeren alueen väestöjen, tärkein geneettinen tekijä
![]()
AwwJos et ole luolamies™, koska hän kuuluu keijukaiselle™.
AwwJos et ole luolamies™, koska hän kuuluu keijukaiselle™.
Miehet on liian ihania. Mä en pysty mitenkään vaihtamaan tiimiäOunou, nainen siis vie voiton ja luolaherrasmies jää rannalle yksin pajupilliä soittelemaan
![]()